Dat gaat nog wel even duren. De Hero3 is nog lang niet in het land. Tezij JWD even snel een Hero3 Black op de plank krijgt.Ruben schreef:Thx for sharing Tom, ik kijk weer uit naar de filmpjes

Dat gaat nog wel even duren. De Hero3 is nog lang niet in het land. Tezij JWD even snel een Hero3 Black op de plank krijgt.Ruben schreef:Thx for sharing Tom, ik kijk weer uit naar de filmpjes
Klopt hij mag inderdaad wel iets zakken. Ben er alleen nog niet helemaal uit hoe. Eerst maar eens rijden. De looks interesseren me niet zo. Hij rijdt verder prima dat is me meer waard.Tim N schreef:Voordat Martijn hem inkopt zal ik het doen, mij mag wel wat zakken die ST.
Verder leuk bakkie, ben benieuwd hoe het jou op de langere termijn bevalt deze aankoop.
Voor mij niet hot genoeg. Om van een hothatch te kunnen spreken vind ik dat het na de 1100 kilo al gauw minder hot wordt. De Bmw was wel snel maar niet lekker wendbaar. Met de fiesta kan ik lekker gooien en smijten dat was met de Bmw, vooral door het gewicht, niet zo eenvoudig.indobesar schreef:Was de 325ti geen hothatch dan?
jerico schreef:Ik heb dit topic al een tijdje gevolgd nu en vond het prachtig om te lezen hoe je uiteindelijk toch bij de ford bent uitgekomen. Ik opende dit topic weer eens vanaf mijn telefoon vanuit de auto en je raadt het nooit. Vanachter het stuur van ook een fiesta st(uiteraard op een parkeerplaats)
Zo te horen heb je nu al genoeg fun van de auto. Je zal er kwa benzine kosten inderdaad niet op vooruit gaan. De mijne is trouwens afgelopen week naar beneden gegaan. Als je nog een goed adres wilt hebben van iemand die veel aan st's en rs'en knutseld, stuur maar een pm.
Groeten,
Jerico
Ghehe ik weet het. Kan het niet laten.Ruben schreef:lol @ onnavolgbare Tom
Gebruikers op dit forum: 1234pk6, Amazon [Bot], m@rco, TurboClouseau en 5 gasten