Mijn neefje (10 jaar en sinds ik de Lotus heb gek van autosport) krijgt een nieuwe kamer. En dan bedoel ik een ECHT nieuwe kamer, waar het metselwerk nog van moet drogen zeg maar.
Nu heeft hij in overleg met de interieurarchitecte en drijvende kracht achter het algehele ontwerp (mijn zus) 1 muur helemaal vrij om een groot fotobehang op te plakken.
DAAR MOET NATUURLIJK EEN SPORTWAGEN OP! :strong:
Evenwel stelt de jongen mij toch iets teleur, want hij heeft besloten dat het een Porsche moet worden.
Nu heeft mijn zus diverse stock foto bureaus afgezocht voor een mooie plaat, zonder resultaat! (als er 1 veel gefotografeerde wagen is... dus dat vind ik best knap)
Nu is het een publiek geheim dat hier veel goede fotografen en goede fotografen in de dop rondhangen, dus in een ultieme poging de juiste foto te vinden plaats ik wanhopig dit oproepje
Gezocht:
Een high-res foto van een mooie glimmende porsche, liefst van de zijkant, liggend formaat, en nu komt het belangrijkste: liefst met een kleine scherptediepte voor veel diepte in het beeld. (het is de bedoeling dat de kamer daardoor groter lijkt dan hij is) Ideaal b.v. een foto van de zijkant met een weiland tot de horizon met wat bomen of de stelvio met weglopende weggetjes of zo, maar ik stel me zo voor dat er ook op de trackdays mooie platen zijn met veel diepte en een rustige, vage achtergrond.
Als het noodzakelijk is voor de eenmalige publicatie in de bewuste kamer op fotobehang wil ik er best stock foto prijzen vor betalen, maar als je blij bent met een foto terug van een glimmend mannetje voor JOUW behang, dan is dat natuurlijk helemaal prachtig.
Kan iemand m'n neefje verder helpen?