130i Cup 2007 (incl 'onze' André)
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Ja lol was dat, kom je aanrijden, kenteken plaat er af schroeven, slicks eronder en de baan op hehehe.
verder gaat het ook vooral om het spel en niet alleen om de knikkers, podiumplaatsen zijn leuk, maar de volgende dag is iedereen ze weer vergeten bij wijze van spreke.
Maar een mooie race staat de rijder altijd in het geheugen gegrift. En dat maakt de uitdaging.
Binnen 3 races zie je wel waar Andre staat in het deelnmersveld, vechten zal die moeten, maar het materiaal moet ook heel blijven. Een seizoen is lang.
verder gaat het ook vooral om het spel en niet alleen om de knikkers, podiumplaatsen zijn leuk, maar de volgende dag is iedereen ze weer vergeten bij wijze van spreke.
Maar een mooie race staat de rijder altijd in het geheugen gegrift. En dat maakt de uitdaging.
Binnen 3 races zie je wel waar Andre staat in het deelnmersveld, vechten zal die moeten, maar het materiaal moet ook heel blijven. Een seizoen is lang.
- Damir Vukovic
- Berichten: 570
- Lid geworden op: 18 dec 2006, 10:29
- Locatie: Delft
Hopen op veel wedstrijden in de regen dan maar? Dan kun je meestal al je datalogs over boord gooien en ben je als engineer voor een groot deel afhankelijk van de paashaas achter het stuur.
Ach, voor de kwalificaties zie ik wel grote voordelen ontstaan uit budget verschillen. Een stel beetje capabele chauffeurs rijdt vrij snel op 90-95% van de mogelijkheden van de auto. Die laatste tienden onttrekken aan een auto/coureur betekent vanaf daar erg veel investeren voor steeds minder winst (wet van afnemende meerinkomsten erg sterk aanwezig). Die paar tienden zijn tijdens de race weer veel minder waard, dus ik voorzie wel mogelijkheden voor privateers. Ik hoop het iig wel.
Ach, voor de kwalificaties zie ik wel grote voordelen ontstaan uit budget verschillen. Een stel beetje capabele chauffeurs rijdt vrij snel op 90-95% van de mogelijkheden van de auto. Die laatste tienden onttrekken aan een auto/coureur betekent vanaf daar erg veel investeren voor steeds minder winst (wet van afnemende meerinkomsten erg sterk aanwezig). Die paar tienden zijn tijdens de race weer veel minder waard, dus ik voorzie wel mogelijkheden voor privateers. Ik hoop het iig wel.
-
- Berichten: 710
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:18
- Locatie: O'haske
Ik zie ook wel mogelijkheden voor dit jaar met andré.. Vorig jaar in de eerste race was je ook al 10e.. in een auto die nog nooit bij de eerste 12 geeindigd was.. Auto van rob van soomeren was slecht afgesteld niet top.. 2e race top start aan de buitenkant enkele mensen voorbij rondt de 8/9e plaats lag je.. totdat je er dom afgebeukt werd door Vahstal.. Dus top 10 mogelijkheden zie ik absoluut wel zitten.. Zitten gewoon goeie rijders in, waar jij absoluut ook bij hoort. Denk dat er een hoop mensen zijn die deze mening delen. Seizoen is nog lang auto nog niet helemaal ingereden.. wordt alleen nog maar sneller! ik zie het goedkomen voor dit jaar.. hopen op fairracing.. niet van zulke akties dan vorig jaar.. Maar een cupklasse kost je zeker een paar bumpers
.. Privateerscup haalbaar!!

-
- Berichten: 710
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:18
- Locatie: O'haske
- Lars Bouten
- Berichten: 223
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 16:45
- Locatie: Den Haag
-
- Berichten: 9982
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
- Auto: M3P, 130i
- Locatie: Spaceship in silence
Dat is gaaf, hulde!Andre schreef:Hier hebben jullie volkomen gelijk in. Geld speelt een hele grote rol.
Maar ik probeer het gewoon zie hoever ik kom. Top tien zou ik al mooi vinden de rest is bonus.
3 jaar terug reed ik met een kenteken auto e36 m3 naar de dsc iedereen verklaarde me voor gek. Maar ik won wel de rizla days. Is mijn mooiste overwinning ooit. En die vergeet ik nooit weer. Moest ook op de rollerbank. Maar het bleek dat mijn auto ook nog een stuk minder vermogen had dan de concurrentie.
Ik wens je heel veel succes met in de 130i Cup Andre!
-
- Berichten: 621
- Lid geworden op: 09 okt 2006, 18:20
Tsjonge jonge, vergeten ze gewoon Andre de Vries!Debuut Oranje-prinsen in BMW 130i Cup
Uitgegeven: 4 april 2007 12:39
ZANDVOORT - Pieter Christiaan en Bernhard jr debuteren op 9 april tijdens de Paasraces op het circuit van Zandvoort als coureur in de BMW 130i Cup. De Oranje-prinsen hebben allebei al ervaring opgebouwd in lange afstandsraces.
Pieter Christiaan en Bernhard jr komen voor het eerst uit in de deze klasse van de autosport.
Het 'Racing Team Oranje' krijgt ondersteuning van de twee andere rijders in het BMW-team, de ervaren Jan Lammers en Allard Kalff. De BMW-competitie bestaat uit zeven raceweekeinden met in totaal veertien races die meetellen voor het Nederlands kampioenschap.
De prinsen zullen het moeten opnemen tegen topcoureurs als Tim Coronel, Jan-Joris Verheul en Ricardo van der Ende.


- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
-
- Berichten: 5506
- Lid geworden op: 28 jan 2007, 23:39
- Locatie: Friesland www.130i.nl
- Mathieu
- Berichten: 5200
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:43
- Locatie: Ergens in brabant
Uitslag kwalificatie 1 BMW 130i Cup
Paasraces Circuit Park Zandvoort, zaterdag 7 april 2007
1. Tim Coronel, 1:53.513
2. Bas Schothorst, op 0.163
3. Ricardo van der Ende, op 0.228
4. Jan Joris Verheul, op 0.320
5. Marc Koster, op 0.795
6. Dillon Koster, op 1.013
7. Rory Bertram, op 1.238
8. Donald Molenaar, op 1.528
9. Jan Lammers, op 1.544
10. André de Vries, op 1.653
Uitslag kwalificatie 2 BMW 130i Cup
Paasraces Circuit Park Zandvoort, zaterdag 7 april 2007
1. Bas Schothorst, 1:53.785
2. Ricardo van der Ende, op 0.120
3. Jan Joris Verheul, op 0.238
4. Tim Coronel, op 0.303
5. Marc Koster, op 0.342
6. Rory Bertram, op 0.874
7. Dillon Koster, op 0.970
8. Donald Molenaar, op 0.989
9. André de Vries, op 1.086
10. Bertus Sanders, op 1.176
Paasraces Circuit Park Zandvoort, zaterdag 7 april 2007
1. Tim Coronel, 1:53.513
2. Bas Schothorst, op 0.163
3. Ricardo van der Ende, op 0.228
4. Jan Joris Verheul, op 0.320
5. Marc Koster, op 0.795
6. Dillon Koster, op 1.013
7. Rory Bertram, op 1.238
8. Donald Molenaar, op 1.528
9. Jan Lammers, op 1.544
10. André de Vries, op 1.653
Uitslag kwalificatie 2 BMW 130i Cup
Paasraces Circuit Park Zandvoort, zaterdag 7 april 2007
1. Bas Schothorst, 1:53.785
2. Ricardo van der Ende, op 0.120
3. Jan Joris Verheul, op 0.238
4. Tim Coronel, op 0.303
5. Marc Koster, op 0.342
6. Rory Bertram, op 0.874
7. Dillon Koster, op 0.970
8. Donald Molenaar, op 0.989
9. André de Vries, op 1.086
10. Bertus Sanders, op 1.176
-
- Berichten: 2244
- Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:02
12 fabrieks teams en 8 prive teams? Of wat is het verschil tussen "BMW" en "Drivers Cup"?
http://www.cpz.nl/results/2007-paasrace ... -class.pdf
http://www.cpz.nl/results/2007-paasrace ... -class.pdf
http://www.cpz.nl/results/2007-paasrace ... -class.pdf
http://www.cpz.nl/results/2007-paasrace ... -class.pdf
- Lars Bouten
- Berichten: 223
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 16:45
- Locatie: Den Haag
- Peter Tunissen
- Berichten: 8386
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
- duifjes.com
- Berichten: 8490
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Locatie: Fryslan
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Zeker netjes!
Goed bezig, in de race kun je nog wel wat plaatsen goedmaken, je bent iemand die echt kan racen en dus inhalen. Ik zet in op plek 5. Ben ik van overtuigd, dat dat mogelijk is voor jou. Zou een mooie binnenkomer zijn. Met een 10e plek doe je het al helemaal niet verkeerd, is echt hard werken. Respect!
Goed bezig, in de race kun je nog wel wat plaatsen goedmaken, je bent iemand die echt kan racen en dus inhalen. Ik zet in op plek 5. Ben ik van overtuigd, dat dat mogelijk is voor jou. Zou een mooie binnenkomer zijn. Met een 10e plek doe je het al helemaal niet verkeerd, is echt hard werken. Respect!
- Wouter
- Berichten: 404
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 00:09
5de plek is wel redelijk zwaar, de top 4 / 5 zal zich denk ik los rijden van het veld. top 8 zou in de eerste race top zijn, omdat dan voor de 2de race de top 8 wordt omgedraaid.
maar jan lammer, en duncan huisman achter andre kunnen mischien ook nog voor een verassing zorgen. het is cup racen alles dicht bij elkaar. 1 foutje en je staat 2 plaatsen na achteren. we zullen zien
maar jan lammer, en duncan huisman achter andre kunnen mischien ook nog voor een verassing zorgen. het is cup racen alles dicht bij elkaar. 1 foutje en je staat 2 plaatsen na achteren. we zullen zien
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 7 gasten