Daarom leg ik uit dat de Insignia kut is, dan weet je dat, hoef je er niet meer mee te rijden.
Ik had 't puur over de Insignia, niet over 'Moderne Opels'. Ik hou er niet van om alles over 1 kam te scheren. Verder heb ik niets tegen het merk Opel. En ja de Insignia is ook FWD.
Opel heeft prima rijdende FWD's gemaakt, dus ze kunnen 't wel, maar de Insignia hadden ze nog wel even mogen doorontwikkelen. Ik denk dat ze teveel voor de looks zijn gegaan. Van binnen is 't echter heel goedkoop en ik ben écht geen zeikerd op dat vlak!
Wat mij dus 't meest stoorde was de stoel die opgevuld leek met karton. En het onderstel was echt slecht. Veren en dempers leken totaal niet bij elkaar te horen en creëren daardoor een karakteristiek dat niet bij de auto past. Het was niet sportief, het was niet comfortabel, het was gewoon bereslecht en dat voel je iedere kilometer. Ik stoor mij daaraan en nogmaals, ik ben niet zo'n zeikerd, want ik probeer in iedere auto iets positiefs te zien, maar bij de Insignia lukte dat niet. Dus is 't gewoon een slechte auto die ik iedereen afraadt om te kopen/leasen/huren/lenen, want je bent geneigd om te denken dat een auto met zulke looks gewoon top is. Dat is 'ie dus niet.