Apple TV

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Martin van der Zwaard

Re: Apple TV

Bericht door Martin van der Zwaard » 16 okt 2012, 21:19

Ik heb vandaag de Apple TV aangesloten op de slaapkamer omdat wij daar geen kabelaansluiting hebben liggen.

Omdat we een abo hebben van Ziggo en dus gebruik kunnen maken van de tv-app, leek het me wel handig om dan tv te kijken via de iPhone of iPad middels Airplay.

Maar wat blijkt......de sukkels bij Ziggo hebben de Airplay-optie uit de app verwijderd en kijken via mirroring gaat ook niet. De app doet dan niks en geeft aan dat tv kijken momenteel niet mogelijk is. Gooi je Airplay uit, dan werkt de app meteen.

Nu is dat ingebakken in versie 2.3.0 en de versies ervoor hebben dat niet. Is er een mogelijkheid om een oudere versie ergens vandaan te halen?? Helaas hebben alle toestellen hier in huis al de nieuwe versie en ook de back-up in iTunes heeft al de nieuwe versie van Ziggo.

Eric Z
Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci

Bericht door Eric Z » 17 okt 2012, 20:13

Ik heb zelf geen apple tv maar met iphone's heb je reserve kopieen kan je er daar niet een van terug zetten. Ook kun je kijken welke app er lokaal nog op je pc staat, door in iTunes onder apps te kijken. Misschien heb je dit al geprobeerd maar dat kan ik niet opmaken uit je verhaal en ik heb geen ervaring met apple tv.
Als dit niet gaat geef ik je weinig kans dat het nog gaat lukken, apps zijn voorzover ik weet altijd gekoppeld aan het apple id.

Martin van der Zwaard

Bericht door Martin van der Zwaard » 17 okt 2012, 22:20

Back-up terug zetten is niet echt een optie. De versie die ik nodig heb is van maart geloof ik dus de back-up is te oud. Helaas staat op de pc ook al een te nieuwe versie dus heb ik ook niks aan.

Misschien is er iemand die de oude versie nog heeft en me er aan kan helpen. Dan hoor ik dat graag.

Plaats reactie