komt het in de buurt van deze??!
Dat gevoel had ik al. Is toch leuk een beetje stoeien. Ik weet niet wat het was maar ik heb geen ronde onder de 2 min gehad. Er is het e.e.a. aan het onderstel veranderd en maandag hebben we hem nog even snel uitgelijnd dus wellicht is daar wat fout gegaan. Maar nogmaals prachtige auto. Was wel druk he.leonard schreef:http://schaeferfotografie.nl/foto-galle ... ig&id=3769
http://schaeferfotografie.nl/foto-galle ... os/m3-3769
het lukt me ff niet mn eigen foto's te posten dus bij deze maar een aktie foto van gisteren.
@David
Dank voor het compliment. Ik moest en zou je voorbij gaan gisteren....
Ken Leonard goed, samen wel eens gestoeid in de E30 cup. Neem aan dat Leonard straks ook een 1.56 kan rijden.David R. schreef:Weet je dat zeker Tristan, want hij kan echt een aardig potje sturen. Prachtige auto Leonard.Tristan schreef:Kom je ook gezellig in de Supersport rijden? Wil wel wat meer competitie hebben.
Klinken zal die sowieso beter doen als de 130i.leonard schreef:Is wel de bedoeling. Ik probeer om 8 nov op slicks te testen op spa en hoop volgend jaar dan de eerste wedstrijden te rijden. Het was echt gaaf gisteren, als jij hem hoort ruil je die 130 per direct weer in....Tristan schreef:Kom je ook gezellig in de Supersport rijden? Wil wel wat meer competitie hebben.
Het was idd best druk maar ik vond het goed te doen en heb ook niet zo heel veel gereden.David R. schreef:[ Ik weet niet wat het was maar ik heb geen ronde onder de 2 min gehad. Er is het e.e.a. aan het onderstel veranderd en maandag hebben we hem nog even snel uitgelijnd dus wellicht is daar wat fout gegaan. Maar nogmaals prachtige auto. Was wel druk he.
Helaas moet ik doorschakelen om niet teveel geluid te maken. Er schijnt een oplossing te zijn voor het teveel aan geluid dus dat ga ik maandag maar eens uitzoeken...GTRene schreef:ziet er goed uit en klinkt ook nog eens "goed" nu al.
moet je nog gas lossen bij de meter of blijft ie onder het max db.
Er schijnt een oplossing te zijn bij de aanzuigzijde. Daar zit m.i ook het probleem, het uitlaatgeluid valt wel mee maar die airbox maakt gewoon veel (aanzuig)geluid.GTRene schreef:oh...das lastig/irritant als je lekker wil doortrekken in toeren.
benieuwd wat je oplossing is, carbon box in kapselen? of uitlaat aanpassing.
Echt he? Zeker een vet filmpje om naar te kijken. Mooi dat je onderin alles kan volgen qua locatie en RPM.René Kloeze schreef:Wat een machine! Onboard filmpje is ook gaaf...heerlijk zo`n sequentiële bak!
arjanvanessen schreef:mooie beelden
weet je zo de sterkte van de veren waar je mee rijd ?
kennis van me is ook een racer aan het bouwen en vroeg wat een beetje gangbare veersterkte voor / achter is
succes met de m3 verder ,
Arjan
ps , hoe ga je het inlaat geluid naar beneden proberen te krijgen ?