en dan zeggen ze wel eens, size doesn't matterRebel schreef:Mon dieu, wat heeft die BMW een karrenwiel van 'n stuur

en dan zeggen ze wel eens, size doesn't matterRebel schreef:Mon dieu, wat heeft die BMW een karrenwiel van 'n stuur
Bij 't slagen krijg je deze helm en goggles.Peric schreef:Allememachies! Dat interieur van die A8..
Moet je daarvoor een paar dagen op cursus om dat allemaal te leren ofzo?
Nee hoor, wijst zichzelf allemaal wel. Waarom vind iedereen een paar knopjes op een dash allemaal zo moeilijk? Koop dan een oldtimer met gas en rempedaal en that's itPeric schreef:Allememachies! Dat interieur van die A8..
Nee hoor, was maar een geintje..Maus335i schreef:Nee hoor, wijst zichzelf allemaal wel. Waarom vind iedereen een paar knopjes op een dash allemaal zo moeilijk? Koop dan een oldtimer met gas en rempedaal en that's itPeric schreef:Allememachies! Dat interieur van die A8..
Zal wel iets met de leeftijd zijn
Dat lag eraan dat ze nog geen radiaalbanden toendertijd hadden en de banden dus TE smal waren zoals je ziet. 520 compressorpk's is vragen om geen tractie.(750kg wogen die karren) ...Dus gebruikten ze dubbellucht voor meer tractie bij deze Bergrennwagen op dat soort stages. Meer tractie dus.Oof schreef:Excuses dan voor het verdere off topic.
Dubbel lucht op een race wagen. Nooit van gehoord is zoeken naar meer informatie.
Logisch verhaal zo. Wat een vermogen dan voor die tijd.Robin schreef:Dat lag eraan dat ze nog geen radiaalbanden toendertijd hadden en de banden dus TE smal waren zoals je ziet. 520 compressorpk's is vragen om geen tractie.(750kg wogen die karren) ...Dus gebruikten ze dubbellucht voor meer tractie bij deze Bergrennwagen op dat soort stages. Meer tractie dus.Oof schreef:Excuses dan voor het verdere off topic.
Dubbel lucht op een race wagen. Nooit van gehoord is zoeken naar meer informatie.
Voor zover ik even denk waren dit 4 enorme TROMMELremmen ook.....
Radiaalbanden kwamen pas in 1946(Michelin)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Diagonaalband
Die vlieger gaat toch alleen op als de auto 15 jaar of ouder is?Oof schreef:Om het voor Maurice nuttig te houden.
Heb zelf veel gedaan met operationeel lease van gebruikte Volvo's. Dikke auto's van een jaar oud met weinig kilometers.
Nieuwprijs was € 20.000 lager dus dat scheelt behoorlijk voor je bijtelling.
Leasetarief was ook beduidend lager omdat aanschaf tussen de € 15.000 en € 20.000 scheelde.
Bovengenoemde waren bedragen voor een XC90. Hoeveel het voor jouw scheelt weet ik zo niet.
Kan je altijd in contact brengen als je dat wilt.
Ben ik de enige die dit af-schu-we-lijk vind??Rebel schreef:Petrolhead Tom schreef: ik vind de nieuwe A6 werkelijk een meesterlijk saaie auto. Als je absoluut niet op wilt vallen en door niemand gezien wil worden.... dan is de de A6 absoluut de auto.
Prachtige quote, alleen daarom ben ik al blij dat ik in zo'n saaie Audi rij.![]()
![]()
Niet iedereen koopt zijn auto met de gedachte wat anderen ervan vinden. Ik kan Maurice zijn twijfels best begrijpen. Hij zit namelijk in tegenstelling tot jou in zo'n auto alwaar de grootste beleving afspeelt. Dat die BMW op Zandvoort enkele seconde sneller is.....en 6 km harder door de bocht gaat bij 220? poe...poe...we hebben niet allemaal dezelfde "racekwaliteiten" als sommige bmw-fappers op dit forum.
Zover als ik begrepen heb gebruikt Maurice deze auto niet om te driften of de buurt-aso uit te hangen. Dus dan is zo'n A6 echt geen belachelijke keus. Daarbij heeft de nieuwe A6 inderdaad enkele fraaie noviteiten aan opties.
![]()
Ik ben benieuwd wat slimme invoer is in dit geval. Ik heb niet al te lang nagedacht over een auto zakelijk importeren om te gaan rijden, omdat mij steeds werd verteld dat toch de nieuwwaarde van de auto bijgeteld moet worden.Oof schreef:Zijn twee verschillende dingen Martijn.
Hierboven heb ik het over import uit Duitsland of een ander land en het voordeel wat er dan behaalt kan worden door een ''slimme'' invoer.
15 en ouder: De bijtelling wordt dan betaald over de dagwaarde en niet over nieuw waarde.
Dagwaarde mag je zelf bepalen als je het maar kan aantonen met een factuur of iets dergelijks.
Dit wel natuurlijk binnen bepaald grenzen. Belastingdienst is niet gek.
Nee.Kasteel schreef:Ben ik de enige die dit af-schu-we-lijk vind??Rebel schreef:Petrolhead Tom schreef: ik vind de nieuwe A6 werkelijk een meesterlijk saaie auto. Als je absoluut niet op wilt vallen en door niemand gezien wil worden.... dan is de de A6 absoluut de auto.
Prachtige quote, alleen daarom ben ik al blij dat ik in zo'n saaie Audi rij.![]()
![]()
Niet iedereen koopt zijn auto met de gedachte wat anderen ervan vinden. Ik kan Maurice zijn twijfels best begrijpen. Hij zit namelijk in tegenstelling tot jou in zo'n auto alwaar de grootste beleving afspeelt. Dat die BMW op Zandvoort enkele seconde sneller is.....en 6 km harder door de bocht gaat bij 220? poe...poe...we hebben niet allemaal dezelfde "racekwaliteiten" als sommige bmw-fappers op dit forum.
Zover als ik begrepen heb gebruikt Maurice deze auto niet om te driften of de buurt-aso uit te hangen. Dus dan is zo'n A6 echt geen belachelijke keus. Daarbij heeft de nieuwe A6 inderdaad enkele fraaie noviteiten aan opties.
![]()
Dat is het toch sowieso? Je moet een goed gevoel hebben bij je keuze. Wil je toch liever een ander model, maak dan een andere keuze. Volgens mij staat het voor Maurice al lang vast welk model zijn voorkeur geniet.RVV schreef:Vind ik wel een mooi interieur.
Verder lijkt het me een persoonlijke keuze. Koop de auto die je het fijnste gevoel geeft. De rest is allemaal ruis op de lijn.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], GRzep en 25 gasten