pfff das een tijd geleden

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Robin Hartog

Re: pfff das een tijd geleden

Bericht door Robin Hartog » 12 okt 2012, 19:55

Crisis gasten, really? Als inleiding van m'n weekend moet ik dit lezen? ;)

Wat hierboven staat kan ik niet uit m'n hoofd meer. Dan zou ik echt wat op moeten zoeken. :lol:

Fedmas
Auto: G21 330e

Bericht door Fedmas » 12 okt 2012, 20:19

Robin Hartog schreef:Crisis gasten, really? Als inleiding van m'n weekend moet ik dit lezen? ;)

Wat hierboven staat kan ik niet uit m'n hoofd meer. Dan zou ik echt wat op moeten zoeken. :lol:
Op HBO heb je zoveel vrije tijd dat het altijd weekend is. Nee, kiddin'. Ik heb wiskunde altijd wel leuk gevonden hoor ;-)

KoenM

Bericht door KoenM » 12 okt 2012, 21:05

Vorig jaar had ik ongeveer hetzelfde probleem als je dochter..

Wiskunde A afgerond op Vwo niveau, en dan op de uni wiskunde krijgen die verder gaat op stof van wiskunde B van het vwo examen.. En dan ook nog in het engels :kikker:

Heeft me wel de nodige uurtjes gekost zeg maar :lezen:
uiteindelijk de herkansing wel gehaald met een 8..

Volgend blok krijg ik wiskunde 2, benieuwd of dat nog te halen is voor mij en anders weet ik waar ik mijn vragen kan stellen ;;)

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 12 okt 2012, 21:40

Pfff, echt totaal niet mijn ding, kan me herinneren dat ik op de HAVO eens een weekend lang met mijn vader heb geleerd voor een proefwerk, waar ik toen een 7 voor scoorde, vervolgens, door weer alleen te leren, gewoon weer de vertrouwde 4'en en nog lager meen ik.

Ik focus me liever op politicologie, sociologie, recht, internationale betrekkingen en andere sociale wetenschappen :D

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 12 okt 2012, 22:05

Fedmas schreef:
Robin Hartog schreef:Crisis gasten, really? Als inleiding van m'n weekend moet ik dit lezen? ;)

Op HBO heb je zoveel vrije tijd dat het altijd weekend is. Nee, kiddin'. Ik heb wiskunde altijd wel leuk gevonden hoor ;-)
Niks kiddin', ik kan niet wachten tot februari. ;)

Plaats reactie