Geweldig dat het zo goed is gegaan, welcome backRiceaux schreef:Ben ik weerAlweer van de IC af, alleen last gehad van een beetje hoofdpijn. Voor de rest niks. Was vanmiddag om 13:15 weer wakker. En om 21:00 uur mocht ik van de IC af. Nu nog even afwachten wanneer ik naar huis mag. Misschien morgen alwel.
Ik ben superblij! Chirurg kon goed het verschil zien tussen gezond en besmet weefsel en heeft met een beetje mazzel zo goed als alles weg kunnen halen. Hij was net nog een operatie aan het uitvoeren op de IC. Groot respect voor die man dus!
Zo!!!! Hij is er weer!Riceaux schreef:Ben ik weerAlweer van de IC af, alleen last gehad van een beetje hoofdpijn. Voor de rest niks. Was vanmiddag om 13:15 weer wakker. En om 21:!
Thanks! Nou gaat het herstel bij ook wel bijzonder snel hoor. Katheter is er net uitgehaald en heb alweer eventjes een stukje gelopen. Nu hopen dat ik vandaag nog naar huis mag. En dan nog weken thuis herstellen in alle rust.tomgtr schreef:Jezus Rico, niet te geloven inderdaad dat je nu al weer post hier! Vind je instelling echt een voorbeeld voor iedereen en ben echt ontzettend blij dat alles zo goed is gegaan. Hopelijk snel thuis!
Haha was niet nodig. En ze laten je alleen bij bewustzijn als het nodig is. Had de chirurg nog wel gevraagd of hij beeldmateriaal kon maken. Alleen dacht hij er pas weer aan toen ze m'n hoofd aan het sluiten waren. Maja liever dat ie geconcentreerd is dan dat ie een paar foto's maakt.tomgtr schreef:Valt me beetje tegen datje geen plaatselijke verdoving heb gevraagd om iedreeen live een beetje op de hoogte te houden.![]()
Maar wat Tom zegt, ben er ook ven overtuigd dat je positieve instelling wonderen doet!
Gebruikers op dit forum: Kadett en 4 gasten