Mijn vader wil de cabrio wel van mij overnemen, dan kan ik er af en toe nog van genieten

Alleen hecht hij meer waarde aan originaliteit dus moet ik de auto weer standaard en origineel maken.
Nu even over de ombouw
De motor loopt goed en hangt heerlijk aan het gas, het rijd echt geweldig dat koppel de auto gaat bij elk toerental en in elke versnelling.
Vanaf 50km/h kan je makkelijk in de 5 rijden en het gaat dan makkelijk door na 235km/h
De rechtuit snelheid is erg vlot, heb al 2 keer een golf 5 R32 eruit gereden vanuit stilstand en ook een 330Ci cabrio moest het rollend al laten af weten.
Het verbuik ligt heel erg af van je linker voet, gemiddeld haal ik 1 op 7.5 op euro 98 met een langer ritje Hengelo -> Harderwijk heb ik zelfs 1 op 10 gehaald.
Het geluid is echt heerlijk zelfs met de standaard katloze 325i, het is niet hard maar wel onzettend bruut.
Motor M30B34 uit een e34 211pk en 305nm ( met zgan dynamo en stuurpomp )
5-Bak van ZF
Cardan as met grote hardyschijf ( heb ik laten controleren, toen is die uitgeklokt en gebalcanceerd )
Motor steunen voor positie 2
535i e28 radiateur
Diff 3,45 ( zit er nu nog niet onder maar zit wel bij de ombouw )
Elektrische fan van Spal + kabelboom
Uitlaat 325 katloos met een 325i balans stuk ( daar zit ook de lambda in ) en RVS eindstukken rond 70mm
Vervangen nieuwe delen
Motorsteun rubbers M20
Hardyschijf
Thermostaat
Kleppendeksel pakking
Olie + Filter
Bougies
Banjo bouten van de sproeileiding
Bougie kabels
Sensor elektrische fan
12 excenters ( om de kleppen te stellen )
Ik heb er zelf al veel tijd in gestoken om alles schoon en netjes te maken, helaas ben ik niet toe gekomen aan het inlaatspruitstuk en kleppendeksel voordat de motor erin ging die zijn wel gespoten maar de gaat hier en daar los.
De vaste prijs is €2000
Bij serieze interesse kan je langs komen om een ritje mee te rijden.
Ook ben ik best bereid om de kleppendeksel eraf te halen zodat je de nokkenas kan inspecteren ( zwak punt M30 )