FWP's...
p.s. X, je had op mijn wedding moeten zijn
Irritant gekrijs van een 13-jarige........
Of deze classicRobin schreef:Bij dat wedding filmpje van Xave moest ik aan deze Klassieker denken, REPOST, natuurlijk:
LolRestaurant geeft ventje (2) whisky
Kleuters met een voorkeur voor alcoholische versnaperingen kunnen het beste terecht bij Frankie en Benny’s, een restaurant in het Britse Swensea. Aldaar wisselen de obers wel eens per abuis een glas appelsap met een glas whisky.
Het overkwam in ieder geval het gezin van 2-jarige Sonny Rees, die een drankje met een alcoholpercentage van 40 procent voorgeschoteld kreeg. Gek genoeg lukte het Sonny, die zijn verjaardag in het restaurant vierde, het glas half leeg te drinken. Pas toen het ventje voor de zoveelste keer een gek gezicht trok toen hij met een rietje de ‘vruchtensap’ opslurpte, kreeg zijn moeder argwaan.
Limoensap
“Het was in de namiddag en ik bestelde een limoensap en water voor hem, want dat is zijn favoriet”, aldus 34-jarige moeder Nina Rees tegen Daily Mail. “Het drinken werd geserveerd, waarna ik hem aanmoedigde regelmatig wat te drinken, omdat hij zout voedsel had. We hadden ons voorgerecht op, toen we zagen dat hij gekke gezichten trok als hij een slok nam. Ik nam zelf een slok en kreeg meteen een brandend gevoel in mijn keel.”
Het bleek whisky te zijn. Aangezien het ventje al tien slokjes had genomen, was hij al redelijk aangeschoten. Sonny werd meteen naar een ziekenhuis gebracht, maar de schade bleek gelukkig mee te vallen.
Korting
Het restaurant in kwestie heeft inmiddels zijn excuses aangeboden. “Het was een menselijke fout en we nemen maatregelen, zodat dit nooit meer kan gebeuren”, aldus een woordvoerder. Het gezin heeft naast de excuses een korting van 50% op de uiteindelijke rekening gekregen.
Ja. Dit had er moeten staan eigenlijk:)WJ schreef:Korting..
Het gezin heeft naast de excuses een borrel van 50% alcohol gekregen.
Gebruikers op dit forum: Baidu [Spider], Darudevampire, Enrico, erwin20vt, Google [Bot], Joost H., MarcF, Martijn_bmw, RS-Ron, tomgtr, Wimo en 29 gasten