meer>>
http://www.autoweek.nl/autonieuws/16334 ... aar-buiten" onclick="window.open(this.href);return false;
Ferdi, het is geen RS3 dus ik denk dat het beeld vertekend is. De meeste aandrijfkrachten bij de recente RS modellen anders dan de TT en RS3 gaat naar de achterwielen. Ik denk dus dat voor en achter gewoon 1 maat zit.FerdiACS1 schreef:Banden 'voor' zijn breder dan banden 'achter', dat zie ik zo al ......
Er zit wel degelijk strategie achter. Echt geld verdienen doen ze toch niet met het model maar het helpt de overige modellen/motoriseringen wel weer aan aandacht. De A4 loopt al weer een tijdje mee en zakt een beetje weg in de belangstelling. Door een topversie te introduceren is die weer terug en aan profiteren de doorsnee motoriseringen ook van omdat ook een (potentieel) 2.0TDI bezitter zich identifieerd met de RS4. Het is een gebruikelijk ritueel bij veel fabrikanten om een hete versie te introduceren halverwege (of nog later zoals vaak bij Audi) de levenscyclus van een model . Je kunt de levenscyclus er ook nog een beetje mee rekken zoals bij de RS3, de A3 is inmiddels alweer van 2003 en dat is toch wel erg oud voor een auto in die klasse.Tristan schreef:Zal wel een faaie auto worden zoals de meeste RS-avants.
Enige, waarom zo laat? Model is er al een paar jaar en nu pas de RS-variant. Ik weet dat Audi dit al heel lang doet, maar snap de beredenering niet zo goed.
Ben ik met je eens maar zoals min of meer al gezegd...het is meer een image builder en niet zozeer gericht op omzet maken. Aan de andere kant zal de koper van een RS4 ook weten dat hij nog heel wat jaartjes zal moeten wachten op de volgende RS4 en als de oude genoeg van een standaard A4 afwijkt is de intro van een nieuw model wel te overleven.Tristan schreef:Eens, maar van de andere kant kunnen potentiele kopers ook zoiets hebben van" tja, binnen een geringe rijd rij ik alweer in een oud model'.
Apolo, dat was een grapje van mij ... :banaan:Apolo2 schreef:Ferdi, het is geen RS3 dus ik denk dat het beeld vertekend is. De meeste aandrijfkrachten bij de recente RS modellen anders dan de TT en RS3 gaat naar de achterwielen. Ik denk dus dat voor en achter gewoon 1 maat zit.FerdiACS1 schreef:Banden 'voor' zijn breder dan banden 'achter', dat zie ik zo al ......
Auto ziet er fraai uit, maar techniek is achterhaald (vergelijk maar met een '10 RS5)Marc RS4 schreef:In Dld iig wel...maar whatever,vind het een misser,epic fail eerste klas met de NA V8.
Next ofzo dus...
Zonder cilinderuitschakeling dan heMarc RS4 schreef:Ja ik als (nog steeds) Audi liefhebber vind het echt heul erg zonde.
Hier had nou gewoon die 4.0 TFSI ingemoeten,chippie erin en brullen...
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], JdvPolo en 6 gasten