wat een gaaf ding, mooi klassiek van binnen en mooi passende kleur buiten, en dan ook nog een leuke tor in het voor onder die ook bij de stijl past.Xave30 schreef:![]()

wat een gaaf ding, mooi klassiek van binnen en mooi passende kleur buiten, en dan ook nog een leuke tor in het voor onder die ook bij de stijl past.Xave30 schreef:![]()
zijn er ook fotos van die E46 M3 cabrio die ernaast staat! die vind ik een stuk interesanter!GTRene schreef:wat een gaaf ding, mooi klassiek van binnen en mooi passende kleur buiten, en dan ook nog een leuke tor in het voor onder die ook bij de stijl past.Xave30 schreef:![]()
Ondanks dat het een BMW is verdient deze wel een repost!
Dit.Petrolhead Tom schreef:Zo'n plaatje van een auto en dan van die wielen om te kotsen eronder.
Petrolhead Tom schreef:Waarom Brabus remmen onder een Bmw?
The Brakes are made by Brabham.
Excuus FAF! *duikt boeken in*FreudeamFahren schreef:Petrolhead Tom schreef:Waarom Brabus remmen onder een Bmw?Wer lesen kann ist klar im Vorteil...
The Brakes are made by Brabham.
16 inch was nog mooier geweest.Wheel are hybrid Oz Mito II 3pcs construction. 17x8.5/9.5
Because racecarNiels v/d burgh schreef:
huh...ik zie het nu ook, ik heb dat niet gedaan...wellicht 1 of andere mod??Xave30 schreef:"...en vooral ouwe meuk" Waarom topictitel aanpassen?
Anyways:
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 5 gasten