En nu is tennis leuk, maar DF is zeker net zo leuk, dus is het de bedoeling dat dat ook meteen dienst gaat doen als DF Clubhuis.

Mijn idee is om de hal komend weekend meteen maar eens goed in te wijden.
Plan van aanpak:
Zaterdagmiddag om 14:00 : verzamelen, show & shine meeting op de parkeerplaats
15:00 - 17:00 : Er liggen een paar érg leuke en uitdagende weggetjes in de buurt, dus geen DF meeting zonder toertocht. Let op, het is geen race. Gelieve de plaatselijk geldende maximumsnelheid met niet meer dan 100km/u te overschrijden, bedankt ook namens Koos Spee...

17:00 - ???? : Gezellig ouwehoeren aan de bar, pokeravond voor degenen die willen, evt. een racefilm op groot scherm via de beamer, alles is mogelijk.
De buren zijn een camping / vakantiepark, dus overnachten is eveneens mogelijk; eventueel heb ik ook plaats om een man of 20 te laten pitten, mits voorzien van slaapzak en matje o.i.d.
Zondagochtend om 8 uur is de GP van Japan, dus welk beter begin van de dag dan die race samen met een groepje idioten op groot scherm te bekijken.
Om dit door te kunnen laten gaan wil ik graag donderdag een groepje van minimaal 20 mede-gekken hebben die dit ook gewoon ontzettend gaaf lijkt. Bij voldoende animo kunnen we hier ook een regelmatig terugkerend feestje van maken!

Vriendengroepen (ook niet-DF'ers) zijn ook welkom, mits voorzien van voldoende benzine in het bloed...

Oh ja, het adres is Heldensedijk 3 in Roggel (midden-Limburg)
www.tennishalroggel.nl
Deelnemers - blijft wel/niet slapen:
1. Peter Tunissen - blijft wel slapen
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.