Als je niks hebt, heb je ook niks te verliezenRebel schreef:
Verder hulde voor de A6-gladiatoren die temidden van deze BMW-leeuwenkuil hun voorkeur durven uit te spreken

Als je niks hebt, heb je ook niks te verliezenRebel schreef:
Verder hulde voor de A6-gladiatoren die temidden van deze BMW-leeuwenkuil hun voorkeur durven uit te spreken
F01 7 serie bevalt niet? En wat vind je van de Panamera? Qua rijden een hele fijne auto.Maus335i schreef:
De keuze 7serie vs A8 is voor mij een nobrainer.
Klopt, zit overigens ook een stuk degelijker in elkaar.Petrolhead Tom schreef:Heb je al met het nieuwe model A8 gereden Maurice? Ik vind het echt geen fijne auto, de vorige (het model dat je nu rijdt) vind ik vele malen fijner rijden.
Dat Maurice daar nog niet aan gedacht heeft! Koop er gewoon twee!Peric schreef:Ik zou gewoon voor de fijnst rijdende en mooiste van binnen gaan. Voor mij zou het ondergeschikt zijn hoe de buitenkant er uitziet.
Als je zoveel rijdt is het naar mijn idee toch wel belangrijker hoe iets rijdt dan dat hoe het er van buiten uitziet.
Ik ben ook absoluut BMW-adept, maar rijd sinds een tijd ook Audi, en dat is een betere comfort-cruiser dan de BWM.
Dus de BWM voor Hooligannen, en de Audi voor de lange ritten.
Robin schreef:....Als je dan toch in A8/Panamera territorium zit, zou ik de CLS overwegen. Da's de mooiste luxe grote auto die er atm is vind ik.....
Man, glad vergeten*schaam*indobesar schreef:Robin schreef:....Als je dan toch in A8/Panamera territorium zit, zou ik de CLS overwegen. Da's de mooiste luxe grote auto die er atm is vind ik.....
Veruit de mooiste sedan by far. Maurice is een held als hij dat durft/kan/wil doen.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot], JdvPolo en 7 gasten