u vraagt wij draaienDennis Cavallino schreef:Als we toch gaan zeuren, dan moet W125 in de topictitel ook maar eens worden aangepast.

u vraagt wij draaienDennis Cavallino schreef:Als we toch gaan zeuren, dan moet W125 in de topictitel ook maar eens worden aangepast.
Onder een Polo in 17" met iets lagere banden zal het iets beter er uit zien. Overweeg nu óf om mijn huidige 18" op te knappen of er gewoon een nette set Parabool velgen onder te zetten. Moet ik nog even zienali schreef:@ Stéphane.
Parabooltjes zijn inderdaad echt mooie velgen, echter heb ik wel gemerkt dat de onder een witte auto lang niet zo mooi staan als onder een donkere kleur. Zo vind ik ze wel weer mooier staan onder een polo dan onder een ttMaar het is inderdaad een velg die je gewoon een x gehad moet hebben vind ik
Hoi Richard,Richard430 schreef:Heb je die set Keskin's nu weer te koop, zag ik dat goed?
Misschien wel interesse namelijk.
Ik mag hopen van nietDennis Cavallino schreef:Stond je Benz zaterdagmiddag in Rotterdam Spaanse Polder?
Ik zag een SEC in ongeveer jouw kleur met exact dezelfde velgen.
Als dat hem was: Zag er in 't voorbijrijden erg netjes uit.
Dank je.Ar schreef:Welkom.
Een SEC hoort driedelige 17" AMG's te hebben en als het fout moet MAE's
300GE is ook leuk om aan te pakken lijkt mijAr schreef:Dat is mijn broer en het is nog niet gestart. Dat duurt nog wel even.
Momenteel wordt de 300GE aangepakt.
MartijnGizmo schreef:Erg vet!
Martijn M schreef:Dat staat zeker lekker ja!
Dank je.Petrolhead Tom schreef:Heel dik!
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], erwin20vt, jessedehaan, L5S1 en 13 gasten