Veel plezier ermee en toch wel respect voor je lef..

Heb je een punt !!Arthur schreef:Scheelt weer km's op de klok
+1, daar kon je op wachten met zo'n extreme verlaging natuurlijk. Neemt niet weg dat het wel mooi balen isPetrolhead Tom schreef:Bij Micra's kon je de klok er op gelijk zetten dat wanneer je stevig aan het verlagen ging dat je aandrijfassen binnen de kortste keren kapot zouden zijn. Lijkt me hier niet veel anders. Er staat veel meer druk op die dingen doordat de auto een stuk lager ligt dan de fabriek het bedoelt heeft.
Vervelend genoeg natuurlijk maar ik kan me niet voorstellen dat je dit niet verwacht.
Voor echt heftige slijtage moet je nog wel een eindje lager dan dit, maar bevorderlijk is het natuurlijk nooit. Komt voornamelijk omdat de as eerst zo'n 120dkm in z'n originele positie heeft mogen draaien voordat ie een andere hoek aan moest nemen.Petrolhead Tom schreef:Bij Micra's kon je de klok er op gelijk zetten dat wanneer je stevig aan het verlagen ging dat je aandrijfassen binnen de kortste keren kapot zouden zijn. Lijkt me hier niet veel anders. Er staat veel meer druk op die dingen doordat de auto een stuk lager ligt dan de fabriek het bedoelt heeft.
Vervelend genoeg natuurlijk maar ik kan me niet voorstellen dat je dit niet verwacht.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bjeffindividual, Erminio, erwin20vt, Fabian, SlowCo en 11 gasten