iPhone
- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
Re: iPhone
Nee, in het mooie zuiden des lands..
-
Nog maar even wat luchtigs, toch mooi om te zien 

-
Lekker naïef, alsof het kwaad kan. Alsof ze die dozen met fluwelen handschoenen op de boot, in het vliegtuig en in de vrachtwagen leggen.
- Ahmed
-
Je kan alvast reserveren 
https://reserve.apple.com/NL/nl_NL/reserve/iPhone
Dan krijg je vanzelf een tijd door hoe laat je hem morgen in de winkel kan ophalen, dat scheelt voor sommige weer een nachtje kamperen in Amsterdam
[edit] blijkbaar doet Apple niets met bovenstaande url, dus alle ophef (ad, nrc, parool) was even voor niets
Dan toch maar me tentje opzoeken

Dan krijg je vanzelf een tijd door hoe laat je hem morgen in de winkel kan ophalen, dat scheelt voor sommige weer een nachtje kamperen in Amsterdam

[edit] blijkbaar doet Apple niets met bovenstaande url, dus alle ophef (ad, nrc, parool) was even voor niets

- dvh
Psssst... Foto's !?Rivanov schreef:Nee, in het mooie zuiden des lands..

- RVV
Tom schreef:Lekker naïef, alsof het kwaad kan. Alsof ze die dozen met fluwelen handschoenen op de boot, in het vliegtuig en in de vrachtwagen leggen.
Wel een geweldig filmpje... sta je daar 4 dagen in de kou.,. LOL priceless die reacties.
- JP
Petit in Nuth of Dynafix Nuth?Rivanov schreef:Nee, in het mooie zuiden des lands..
- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
Niet zo zuidelijk. In Bladel (Noord-Brabant)
@dvh: Excuses, nog niet aan toegekomen. Komend weekend!
En anders moet je op internet even speuren. Kom je wel vergelijkingen tegen.
@dvh: Excuses, nog niet aan toegekomen. Komend weekend!

En anders moet je op internet even speuren. Kom je wel vergelijkingen tegen.
- Hielke
Je meent dit echt hè.WireWess schreef:Je kan alvast reserveren
-
- Auto: Fun Damn Mentally
-
@Hielke, het was zeker een optie geweest gewoon omdat de hele sfeer bij zo'n event geweldig is.
Mijn vorige 2 iPhones had ik ook de eerste dag van de release maar dat was i.c.m. abbo en deze keer koop ik hem los.
Inmiddels lees ik op Twitter dat de rij bij de Apple store is gesloten en het eruit ziet dat de meeste modellen al zijn uitverkocht!
Vannacht om 2.00 was de iPhone via de webshop verkrijgbaar en heb ik direct een bestelling geplaatst.
De levertijdindicatie via Apple.nl was vannacht al 3-4weken, dus het ziet ernaar uit dat ze in de winkel als online relatief weinig voorraad hebben.
Zag nog een videotje van de rij
Mijn vorige 2 iPhones had ik ook de eerste dag van de release maar dat was i.c.m. abbo en deze keer koop ik hem los.
Inmiddels lees ik op Twitter dat de rij bij de Apple store is gesloten en het eruit ziet dat de meeste modellen al zijn uitverkocht!
Vannacht om 2.00 was de iPhone via de webshop verkrijgbaar en heb ik direct een bestelling geplaatst.
De levertijdindicatie via Apple.nl was vannacht al 3-4weken, dus het ziet ernaar uit dat ze in de winkel als online relatief weinig voorraad hebben.
Zag nog een videotje van de rij

- Hielke
Ik vind het een griezelige aanblik. Zoveel adoratie voor een dom produkt. Voor een halve inch meer.
Als de massa al zo makkelijk voor een produkt te mobiliseren is, hoe makkelijk is het dan als iemand met overtuiging een idee of ideologie lanceert en er, in het beginstadium, een kleine groep volgers ontstaat? Laat ik WW2 er direct maar bijhalen, al moet ik in eerste instantie altijd eerst aan de film "The Wave" denken. Als zeventienjarige vond ik dat in 1981 een ontzettend indrukwekkende film. Het is het waargebeurde verhaal van een geschiedenisleraar die middels een experiment aan z'n leerlingen probeert te verklaren hoe Hitler in Duitsland zoveel volgers heeft kunnen krijgen. Het experiment was zo succesvol dat er bijna situaties ontstonden die aan de misstanden destijds deden denken.
Toeval of niet, het experiment uit 1967 vond plaats aan een school in Palo Alto.
Als de massa al zo makkelijk voor een produkt te mobiliseren is, hoe makkelijk is het dan als iemand met overtuiging een idee of ideologie lanceert en er, in het beginstadium, een kleine groep volgers ontstaat? Laat ik WW2 er direct maar bijhalen, al moet ik in eerste instantie altijd eerst aan de film "The Wave" denken. Als zeventienjarige vond ik dat in 1981 een ontzettend indrukwekkende film. Het is het waargebeurde verhaal van een geschiedenisleraar die middels een experiment aan z'n leerlingen probeert te verklaren hoe Hitler in Duitsland zoveel volgers heeft kunnen krijgen. Het experiment was zo succesvol dat er bijna situaties ontstonden die aan de misstanden destijds deden denken.
Toeval of niet, het experiment uit 1967 vond plaats aan een school in Palo Alto.
- Jurjen
- Auto: 987S / 955
Als je dat leuk vind raad ik je aan ook even te googlen op het Stanford prison experiment.
- Hielke
Ken ik. Een experiment met dezelfde strekking.Jurjen schreef:Als je dat leuk vind raad ik je aan ook even te googlen op het Stanford prison experiment.
- Tom van H.
Typhone is goed bezig! Heb m'n 5 net van de postbode in ontvangst mogen nemen 

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Jezus man! <-----doordenkertje.Hielke schreef: Als de massa al zo makkelijk voor een produkt te mobiliseren is, hoe makkelijk is het dan als iemand met overtuiging een idee of ideologie lanceert en er, in het beginstadium, een kleine groep volgers ontstaat? Laat ik WW2 er direct maar bijhalen....

----
Mooi Tom. Al gebeld ermee?
- Snipe
Waarom zou je ermee willen bellen?
-
Ik vindt het aso van Apple dat je niet meer op voorraad hebt.
Er staan meer als duizend man in de rij te wachten en dan vertellen dat je uitverkocht bent. GVD zorg ervoor dat er 10.000 iphone s in amsterdam liggen. En als er dan voorraad over is dan kan je van daaruit doorsturen naar alle andere apple stores in Nederland.
Los daarvan zou ik dus ook niet in de rij gaan staan voor een telefoon die 0.5 inch langer is.
Er staan meer als duizend man in de rij te wachten en dan vertellen dat je uitverkocht bent. GVD zorg ervoor dat er 10.000 iphone s in amsterdam liggen. En als er dan voorraad over is dan kan je van daaruit doorsturen naar alle andere apple stores in Nederland.
Los daarvan zou ik dus ook niet in de rij gaan staan voor een telefoon die 0.5 inch langer is.
- dvh
Snipe schreef:Waarom zou je ermee willen bellen?
Bij mij is de belfunctie al gedegradeerd......
- Tom van H.
Eensch, gaat echt nergens over. De apple resellers hebben zelfs geen van allen iphones gekregen vandaag terwijl typhone dus blijkbaar wel gewoon genoeg voorrad heeft om op dag 0 te versturen.Andre schreef:Ik vindt het aso van Apple dat je niet meer op voorraad hebt.
Macbookpro retina was gewoon al niet te krijgen bij resellers de eerste weken, toen maar uit ellende online besteld.
Anyway, de 5 bevalt prima, niet heel speciaal maar moest toch een nieuwe (was de 4s kwijtgeraakt).
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Andre schreef:Ik vindt het aso van Apple dat je niet meer op voorraad hebt.
Vrouwen staan er blijkbaar wel voor in de rij.............size does matter blijkbaar, ach waar heb ik dat eerder gehoord.....

7 inches or more...........

- Downforce Hans
Zit je daarom alleen thuisromo schreef:Andre schreef:Ik vindt het aso van Apple dat je niet meer op voorraad hebt.
Vrouwen staan er blijkbaar wel voor in de rij.............size does matter blijkbaar, ach waar heb ik dat eerder gehoord.....![]()
7 inches or more...........![]()
![]()

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ja, ik ben te groot.......

- Mathieu