BMW 1 Serie M Coupé
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: BMW 1 Serie M Coupé
Ferdinand weet net zoveel van auto/autorijden als 'n koe van warm eten.
(c Andre ergens in 1998)
(c Andre ergens in 1998)
- EvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
Brandstofdruk of de opbrengst van de injectoren?Petrolhead Tom schreef:Ja Jurjen dat weet ik wel, maar volgens mij kom je na 420pk in de problemen met de brandstofdruk.
-
OnlineRichardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Vanmorgen hier in Emmen een op de parkeerplaats zien staan.
Een oranje die wel enigszins smerig was, samen met het grauwe weer vond ik die kleur toch niet zo geweldig. Opvallen doet ie wel met z'n dikke bumpers en erg dikke uitlaten. Heb hem niet van dichtbij bekeken, maar ik denk dat er een andere uitlaat onder zat want die zijn vast standaard niet zo ordinair groot.
Was overigens eentje op Duits kenteken.
Een oranje die wel enigszins smerig was, samen met het grauwe weer vond ik die kleur toch niet zo geweldig. Opvallen doet ie wel met z'n dikke bumpers en erg dikke uitlaten. Heb hem niet van dichtbij bekeken, maar ik denk dat er een andere uitlaat onder zat want die zijn vast standaard niet zo ordinair groot.
Was overigens eentje op Duits kenteken.
- Sperdy
En Robin weet nog minder van auto/autorijden dan Ferdinand, kun je nagaanRobin schreef:Ferdinand weet net zoveel van auto/autorijden als 'n koe van warm eten.
(c Andre ergens in 1998)
- Downforce Hans
Misschien weet Robin wel meer van warm eten, weet jij het?SpyderFerdi schreef:En Robin weet nog minder van auto/autorijden dan Ferdinand, kun je nagaanRobin schreef:Ferdinand weet net zoveel van auto/autorijden als 'n koe van warm eten.
(c Andre ergens in 1998)
-
Rebel
Ach zo een 1 serie coupe is op zicht wel leuk, maar het blijft maar behelpen...
Iedere keer je driver uit je golftas halen omdat die anders niet in de bagaggeruimte past gaat op den duur behoorlijk irriteren....

Iedere keer je driver uit je golftas halen omdat die anders niet in de bagaggeruimte past gaat op den duur behoorlijk irriteren....
-
ErikS
Gelukkig doen we niet allemaal aan die kak sport! 
- Petrolhead Tom
Ik noem dat geen sport hoor. Valt voor mij in dezelfde categorie als darten of biljarten. Leuke bezigheidstherapie alleen met een iets hoger blaat gehalte.ErikS schreef:Gelukkig doen we niet allemaal aan die kak sport!
- Snipe
Geen sport?
Jij bent zeker ook zo'n figuur die uitbalkt dat autosport geen sport is omdat je dom op een stoeltje zit?
(Andere dooddoeners: Nee, voetbal is geen sport want zo'n grasveldje is nog geen 100 meter en je moet eens zien hoeveel bier ze achteraf drinken. Nee, schaatsen is geen sport want je glijdt vanzelf en na 31 seconden zijn ze gewoon weer op de plek waar ze begonnen. Nee, honkbal is geen sport want het is net als bij golf dom tegen een balletje meppen. Nee, pingpongen is geen sport want die aanstellers kunnen ook gewoon een biertje op die tafel zetten en verder is het eigenlijk net biljart met wat minder ballen.)
Jij bent zeker ook zo'n figuur die uitbalkt dat autosport geen sport is omdat je dom op een stoeltje zit?
(Andere dooddoeners: Nee, voetbal is geen sport want zo'n grasveldje is nog geen 100 meter en je moet eens zien hoeveel bier ze achteraf drinken. Nee, schaatsen is geen sport want je glijdt vanzelf en na 31 seconden zijn ze gewoon weer op de plek waar ze begonnen. Nee, honkbal is geen sport want het is net als bij golf dom tegen een balletje meppen. Nee, pingpongen is geen sport want die aanstellers kunnen ook gewoon een biertje op die tafel zetten en verder is het eigenlijk net biljart met wat minder ballen.)
-
k33z
Golf is een technische sport, je hoeft er niet enorm fit voor te zijn zeg maar.
- Snipe
Dat moet je dan maar even uitleggen aan al die Tourspelers die zich afbeulen in de sportschool 
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Tja aan alles is een keerzijde.
Zelf heb ik ook mijn GVB, maar ik speel het nog zelden. Het is leuk tijdverdrijf, maar een sport vind ik ook het echt niet. [topsport daar gelaten]
Ik ben blij dat het wel steeds meer een volkssport wordt, want mijn hemel wat een kak loopt er toch vaak rond zeg! Waarom mensen die lelijke broeken kopen is beyond me
Valt me erg op dat mensen zich iets anders voordoen op een golfbaan als daarbuiten. Ik hou daar niet zo van. Wel is het soms lekker om even domweg een rondje te lopen en een balletje te slaan. Sport is het echter niet echt.
Zelf heb ik ook mijn GVB, maar ik speel het nog zelden. Het is leuk tijdverdrijf, maar een sport vind ik ook het echt niet. [topsport daar gelaten]
Ik ben blij dat het wel steeds meer een volkssport wordt, want mijn hemel wat een kak loopt er toch vaak rond zeg! Waarom mensen die lelijke broeken kopen is beyond me
Valt me erg op dat mensen zich iets anders voordoen op een golfbaan als daarbuiten. Ik hou daar niet zo van. Wel is het soms lekker om even domweg een rondje te lopen en een balletje te slaan. Sport is het echter niet echt.
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Laatst gewijzigd door Robin op 27 sep 2012, 13:53, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Marc R
K ehb toevallig ook me GVB....en doe het ook nog zelden...
Deel je mening Kees.
Deel je mening Kees.
- RVV
Op een blauwe maandag een keer een clinic gedaan. Even afgezien van de randzaken, beviel het me niet echt. Kreeg geen klik met het Golfen als sport en/of bezigheid. Duurde me allemaal veel te lang. Maar ik kan ook wel begrijpen dat het voor mensen juist heel rustgevend is om het te doen.
Ik hou het liever bij zaklopen
Ik hou het liever bij zaklopen
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Ik dacht aan zakkenvullen!
- Snipe
Kan gebeuren natuurlijk, geeft verder niet.RVV schreef:Op een blauwe maandag een keer een clinic gedaan. Even afgezien van de randzaken, beviel het me niet echt. Kreeg geen klik met het Golfen als sport en/of bezigheid. Duurde me allemaal veel te lang. Maar ik kan ook wel begrijpen dat het voor mensen juist heel rustgevend is om het te doen.
Wat wel leuk is: een tijd terug was ik bij Gijs van Lennep. Die vertelde dat iemand die goed op het circuit kan rijden ook goed kan golfen. En iemand die goed kan golfen, kan ook kleiduivenschieten. Volgens Van Lennep lijkt dat allemaal op elkaar in de bewegingen die je erbij moet maken; kalm, soepel, vanuit je armen.
Dus in theorie zou bijvoorbeeld Andre goed moeten kunnen golfen, terwijl een willekeurige golfer met enig niveau het op een circuit ook goed zou kunnen doen. Ben ik wel benieuwd naar
- Oof
- Auto: M2 Competition H6
Verklaard direct mijn natuurlijke talent voor een Drive-by shooting.
- Petrolhead Tom
Romo weer gespot, tien voor half zes op de rondweg. Wat een geniaal dikke kar is zo'n 1M toch. 
- GTRene
moet je deze van Manhart zien
465pk uit de 3.0i
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... res=EXPORT

465pk uit de 3.0i
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... res=EXPORT
- Petrolhead Tom
Na het zien van het 700ps club filmpje heb ik toch moeite om te geloven wat Mannhart beweerd.
- Hielke
Op een gegeven moment roepen die tuners maar wat. 600 pk, 800 pk. Maar intussen zijn die projecten op een rondje circuit nauwelijks sneller dan de standaard auto's. Time Attack machines zeg maar.Petrolhead Tom schreef:Na het zien van het 700ps club filmpje heb ik toch moeite om te geloven wat Mannhart beweerd.
- Petrolhead Tom
Klopt Hielke, marketingpraat in het kwadraat.
-
Rebel
Snipe schreef:
Wat wel leuk is: een tijd terug was ik bij Gijs van Lennep. Die vertelde dat iemand die goed op het circuit kan rijden ook goed kan golfen. En iemand die goed kan golfen, kan ook kleiduivenschieten. Volgens Van Lennep lijkt dat allemaal op elkaar in de bewegingen die je erbij moet maken; kalm, soepel, vanuit je armen.
Dus in theorie zou bijvoorbeeld Andre goed moeten kunnen golfen, terwijl een willekeurige golfer met enig niveau het op een circuit ook goed zou kunnen doen. Ben ik wel benieuwd naar
Andre was ook een uitstekend golfer! Alleen dat driften met die golf-caddy's op de green werd hem niet in dank afgenomen...
- Snipe
Details...