Thanks Hans.... sorry toch geen Z06 geworden !
Ja Dennis eigenaar van de Populier heeft een grote liefde voor aparte auto's en dan vooral Duitse auto's.
Porsche staat het hoogste op zijn lijst maar rijdt zelf een puntgave M5V10 en heeft menig klassieker als E30M3, Mercedes E500 etc al in zijn collectie gehad.
Hij is daar dan ook een apart bedrijf in gestart : vanderhoevenklassiek.nl en heeft een leuke collectie dikke nette auto's staan. Ken maar weinig sites die zoveel foto's bij een auto zetten + heeft zelfs een brug gekocht als mensen een auto van onder willen bekijken.
Ben een stuk beter behandeld dan bij een dealer, omdat ik nog twijfelde tussen een 997S of de GT3 heb ik een 997S twee dagen mee mogen nemen om te ervaren hoe het voeld... zie ik bij een dealer niet snel gebeuren... kijken je niet eens aan als je een spijkerbroek aan hebt en aankomt in een Peugeot 106 (mijn woon werkverkeer gooi en smijt overal maar neer auto).
Uiteindelijk toch voor de GT3 MK1 gekozen omdat ik hem gewoon aparter vind dan de 997S.... daar vind ik dan wel de koplampen weer mooier..

Die brute achterspoiler, geluid, geen achterbank en het feit dat het de laatste handgebouwde Porsche is door Porsche motorsport maakt het alleen maar nog leuker
Nog even geduld voor ik kan knallen want moet nog gekeurd worden en krijgt nog netjes een onderhoudsbeurt bij Porsche met het felbegeerde stempeltje.
Greetzzzzz