Vreemde verjaardagskaart......
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: Vreemde verjaardagskaart......
Paar duizend jaar geleden zagen mensen dit soort dingen ook als waarheid, dus waarom dit nu niet hè?
- Dennis Cavallino
Volgens sommigen bestaat de aarde pas 52 minuten, dus wat lul je nou. 

- dvh
Nah, heeft weinig met geloven te maken.ErikS schreef:
JE kan niet ontkennen dat daar mensen zonder hun problemen de deur uitwandelen!
Face it or leave it; Het gebeurt.
Ik zeg, feitelijke bewijzen ? Komt u maar.
Zijn er doktersverklaringen van dove mensen die weer kunnen horen ? Kreupelen die weer kunnen lopen ? Blinden die weer kunnen zien na het bezoeken van zo'n manifestatie ?
Dit zijn dingen die feitelijk aangetoond zouden kunnen worden.. Want zieken mensen lopen ook in ziekenhuizen met dokters die medische dossiers bijhouden.
Bij mij valt dit echt onder het kopje kwakzalvers. Mensen die geloven dat ze ziek zijn, en geloven dat ze weer beter zijn na een bezoek aan de wonderdokter.
Ik vind het ook arrogant om zo te denken.. Kan er ook serieus boos over worden.
Zo heb ik ooit een vrouw gehad in mijn zaak, aardige vrouw, daar niet van. Maar die had dus geen zorgverzekering. Want god waakt over haar..
Beetje zitten babbelen met die vrouw.. Gewoon op een fatsoenlijke manier. Maar ik zeg ook tegen haar, jij hebt niet in de hand wat er gebeurd. Want als jij hier de straat over steekt kun je aangereden worden door een auto. Nee dat kon niet, want god bewaakte haar ect.
En die christelijke kindjes in Afrika die elke dag sterven door de honger.. Waakt god daar ook over ?
Als die met honderen tegelijk sterven.. Wie waakt daarover ? Nee dan is dat weer een ander verhaal.. Die mensen zijn hier dagelijks mee bezig en hebben overal een eigen ( verzonnen ) theorie over.. Maar goed dat is geloven.
Neemt niet weg dat ik het arrogant vind. Alsof mevrouw zo belangrijk is dat jij door de here jezus en zijn vader een voorkeursbehandeling krijgt waar andere met bosjes sterven. Bullshit , vind ik.
Als er wonderen bestaan dan is dat een medicijn tegen kanker, tegen aids of tegen een gevaarlijk virus wat ontwikkeld is door knappe koppen in een lab en kundig is toegepast door een dokter waardoor er een leven gered is of waardig verlengt wordt. Dat zijn wonderen.
Als iemand met een tumor wonderbaarlijk ( .. ) blijft leven is dat een samenspel van factoren. Oftewel, puur geluk. Geen wonder. Als je de lotto wint , hoogst onwaarschijnlijk, is dat ook puur geluk. Geen wonder. Of wel ?
-
Amen! (
)

- Dennis Cavallino
Sorry, soms heb ik gewoon mijn dag niet.dvh schreef:En die christelijke kindjes in Afrika die elke dag sterven door de honger.. Waakt god daar ook over ?ErikS schreef:
JE kan niet ontkennen dat daar mensen zonder hun problemen de deur uitwandelen!
Face it or leave it; Het gebeurt.
Als die met honderen tegelijk sterven.. Wie waakt daarover ?
/God

- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Hebbie een NEE / NEE sticker dvh?
- dvh
Nee 
Maar vind het niet erg hoor.. ik heb er wel even om kunnen lachen..

Maar vind het niet erg hoor.. ik heb er wel even om kunnen lachen..