In afwachting op wat kaarten trof ik een wel heel vreemde kaart aan in de bus.......
:happy birthday:............

Dennis Cavallino schreef:Gefeliciteerd!
<Nieuwste running gag>: Wanneer is 't feest?
@ Hinthamerstraat te 's-Hertogenbosch?ErikS schreef:Dennis Cavallino schreef:Gefeliciteerd!
![]()
Ja, facebook ons ff. :ninja:
Van mij part door Allah, het gebeurt. En daar kan je niet onderuit.Snipe schreef:Dus de eerste is genezen door God, de tweede door niemand in het bijzonder en de rest door Jezus. Opmerkelijk dat ze dat zo precies hebben vastgesteld. En hoe weet je dan bij wie je een consult aan moet vragen? Ik heb namelijk wat last van mijn knie op het moment.
Nee, vooral: WAAR IS DAT FEESTJE?Dennis Cavallino schreef:Gefeliciteerd!
God fluistert mij net in dat je niet zo tegen 't geloof aan moet schoppen, dat zal de pijn aan je knie verzachten.Snipe schreef:Dus de eerste is genezen door God, de tweede door niemand in het bijzonder en de rest door Jezus. Opmerkelijk dat ze dat zo precies hebben vastgesteld. En hoe weet je dan bij wie je een consult aan moet vragen? Ik heb namelijk wat last van mijn knie op het moment.
Ik snap dat je gelooft dat mensen door een wonder kunnen genezen. Dat je dat gelooft, daar zal ik niet snel wat over zeggen; als jij dat wél gelooft en ik niet hebben we allebei geen bewijs en wordt het een oeverloze discussie. Maar dit gedoe is me iets te Jomanda-achtig. Heb je op die Levensstroom-site gekeken? Daar vragen ze om giften en er is een webwinkel, met onder meer knuffelbeertjes (of eigenlijk een schaap met 'Jesus loves me' erop). Ik moet dan, hoewel ik verder niet gelovig ben, altijd een beetje aan dat bijbelverhaal denken waarin Jezus in Jeruzalem naar de tempel gaat en de kraampjes van allerhande verkopers omver gooit. ‘Weg ermee! Jullie maken een markt van het huis van mijn Vader!’ErikS schreef:Van mij part door Allah, het gebeurt. En daar kan je niet onderuit.Snipe schreef:Dus de eerste is genezen door God, de tweede door niemand in het bijzonder en de rest door Jezus. Opmerkelijk dat ze dat zo precies hebben vastgesteld. En hoe weet je dan bij wie je een consult aan moet vragen? Ik heb namelijk wat last van mijn knie op het moment.
Er zijn donkere machten maar ook goede....
Ik heb er niks mee, laat ik dat voorop stellen zoals ik al zij. Maar ik geloof wel dat mensen door een wonder kunnen genezen.