iPhone
- RVV
Re: iPhone
Update mislukt 

- WJ
Hoera voor 'niet storen'.
en die weiger messages als je niet kan opnemen zijn ook wel nice.
Voor de rest natuurlijk same shit different na..umber.
Voor de rest natuurlijk same shit different na..umber.
- Sjoerd
Heb IOS6 op mijn Ipad gezet, vreemd genoeg kreeg ik hem thuis niet meer op de wifi. Hier op kantoor wel. Iemand een idee?
- dvh
Dat wordt weer spannend bij thuiskomst...
Wat is er allemaal veranderd aan Ios6 ?
-
- Auto: M3P, 130i
http://www.iphoneclub.nl/dossiers/ios-6/dvh schreef:Dat wordt weer spannend bij thuiskomst...
- RVV
Update op de iphone is goed gegaan, daarna mijn 64gb ipod waar aleen muziek op staat (5000 + tracks) lijkt goed te zijn gegaan. Behalve dan dat de muziekspeler vastloopt. Tracks staan er volgens de info er nog wel op. Wat te doen? Ipod herstellen? Van de icloud reserve copie?
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Hier is iOS6 ook geinstalleerd. Maar m'n homebutton is nog steeds traag...
Passbook...mooi laat , 2 maanden terug was dat even functioneler geweest ivm vakanties.
Passbook...mooi laat , 2 maanden terug was dat even functioneler geweest ivm vakanties.

- Fedmas
- Auto: G21 330e
http://gizmodo.com/5944761/does-ios-6-have-a-wi+fi-bug, misschien helpt dat.Sjoerd schreef:Heb IOS6 op mijn Ipad gezet, vreemd genoeg kreeg ik hem thuis niet meer op de wifi. Hier op kantoor wel. Iemand een idee?
- Robin Hartog
Om 9 uur gisteravond de download aangezet, vanochtend toen ik wakker werd was 'ie eindelijk klaar. Geen enkele problemen tot nu toe. Integendeel; hij is sneller geworden. 

- Jurjen
- Auto: 987S / 955
Allemachtig wat lang. Zowel bij iPhone als iPad was de update in een uurtje gepiept (downloaden en installeren).
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Daarnet iets na 10.00 begonnen met downloaden en updaten en nu al weer up and running 
Enige probleem wat ik tegen kom is bij Whats App. Alle gesprekken staan er nog gewoon in, maar ik zie alleen telefoonnummers en geen namen van de personen.
Bij de instellingen heb ik toestemming gegeven dat Whats App mijn contactgegevens mag gebruiken, maar in Whats App zelf is de contactlijst leeg. Meer mensen met dit probleem
EDIT: probleem opgelost. Altijd makkelijk om eerste te roepen ipv zelf wat proberen
Maar Whats App helemaal afgesloten, instelling voor gebruik van contacten uit gezet. Whats App opgestart en geen contacten natuurlijk. Toen Whats App weer helemaal afgesloten en de instelling voor het delen van contacten weer aan gezet.
Whats App geopend en alles was weer zoals het was

Enige probleem wat ik tegen kom is bij Whats App. Alle gesprekken staan er nog gewoon in, maar ik zie alleen telefoonnummers en geen namen van de personen.
Bij de instellingen heb ik toestemming gegeven dat Whats App mijn contactgegevens mag gebruiken, maar in Whats App zelf is de contactlijst leeg. Meer mensen met dit probleem
EDIT: probleem opgelost. Altijd makkelijk om eerste te roepen ipv zelf wat proberen

Maar Whats App helemaal afgesloten, instelling voor gebruik van contacten uit gezet. Whats App opgestart en geen contacten natuurlijk. Toen Whats App weer helemaal afgesloten en de instelling voor het delen van contacten weer aan gezet.
Whats App geopend en alles was weer zoals het was

Laatst gewijzigd door Richardt. op 20 sep 2012, 10:43, 1 keer totaal gewijzigd.
- Robin
Net 'n ouwe maat van me aan de lijn die 'n VIP (?) abonnement bij KPN heeft, dat ie zei dat ie de 5 gratis bij 'n nieuw (vreselijk duur dus) abonnement krijgt. Hij heeft nu 'n 4S.
Dat 'gratis' bij de beginfase van 'n iPhone, nieuw ding?
Dat 'gratis' bij de beginfase van 'n iPhone, nieuw ding?

- Hielke
Richardt, exact hetzelfde hier op mijn 3gs. Alleen telefoonnummers, geen namen.
Edit: net weer even geprobeerd. Doet het ook weer
Edit: net weer even geprobeerd. Doet het ook weer

Laatst gewijzigd door Hielke op 20 sep 2012, 10:49, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Heb m'n bericht net aangepast, ik zou dat ook even proberen 

- Robin
IPads nog niet mee bezig geweest(dat doet junior zelf maar), maar de iPhone binnen uurtje.Jurjen schreef:Allemachtig wat lang. Zowel bij iPhone als iPad was de update in een uurtje gepiept (downloaden en installeren).
- Robin
@Hielke, wat Richard zegt. En de namen verschijnen weer bij mij.
-
Tja, bij mij leek het na een 'reset trucje' weer een tijdje goed te werken, maar dat bleek uiteindelijk van korte duur. De telefoon doet verder eigenlijk alles gewoon goed, dus bestel binnenkort gewoon even een nieuwe home knop. Met de iphone 3G werd alles uiteindelijk zo traag als stront, zodat ik een nieuwe wilde. Met de 4 heb ik dat vooralsnog niet.Macboy schreef: Wat betreft de iphone5 ik heb hem besteld omdat mijn 2,5 jaar oude iphone4 gewoon bijna op is. De home knop begint langzaam slechter te werken.
-
Mijn home knop lijkt nu sinds de update ook weer beter te werken, maar wat ik al tijden gebruik is gewoon een "digitale" home knop op je scherm.
Instellingen > Algemeen > Toegankelijkheid en dan "Assistive Touch" aanzetten.
Je krijgt dan wel constant een knop op je scherm die je welliswaar alle kanten op kunt schuiven. Niet mooi, maar werkt wel meer dan prima
Instellingen > Algemeen > Toegankelijkheid en dan "Assistive Touch" aanzetten.
Je krijgt dan wel constant een knop op je scherm die je welliswaar alle kanten op kunt schuiven. Niet mooi, maar werkt wel meer dan prima

-
Ik had iOS6 op een uurtje binnen op het Wifi netwerk. Ik had achteraf bij de instellingen wel even moeilijkheden met de Wifi: 'Page not found - error' maar toen ik vanochtend op stond was dat ook al opgelost.
Het ziet er net allemaal een beetje frisser uit. Past de 4S goed! Beetje jammer dat YT terug moet downloaden maar dat is ook op een minuutje gebeurd.
Ik ben ook erg blij met de knop voor "automatisch zoeken naar Wifi netwerken". Zit ie niet de hele tijd meer naar netwerken te zoeken als ik het huis verlaat.
Het ziet er net allemaal een beetje frisser uit. Past de 4S goed! Beetje jammer dat YT terug moet downloaden maar dat is ook op een minuutje gebeurd.
Ik ben ook erg blij met de knop voor "automatisch zoeken naar Wifi netwerken". Zit ie niet de hele tijd meer naar netwerken te zoeken als ik het huis verlaat.
- Robin Hartog
Het is niet handig om het te doen als half Amerika dat ook aan het doen is op hetzelfde moment.Jurjen schreef:Allemachtig wat lang. Zowel bij iPhone als iPad was de update in een uurtje gepiept (downloaden en installeren).

- Jurjen
- Auto: 987S / 955
Ik vond het opvallend omdat ik om 19:30 begon, wat volgensmij piekmoment is/was.Robin Hartog schreef:Het is niet handig om het te doen als half Amerika dat ook aan het doen is op hetzelfde moment.Jurjen schreef:Allemachtig wat lang. Zowel bij iPhone als iPad was de update in een uurtje gepiept (downloaden en installeren).Normaliter is het ook binnen een half uurtje gepiept hoor.
- Robin Hartog
Dan zal het wel aan mijn netwerk gelegen hebben. 

- Hielke
Google maps/streetview is door een vaag iets vervangen. Daar baal ik behoorlijk van. Weet iemand hoe de originele google variant heet die ik als app kan downloaden?
- WJ
Is idd vervangen door Apple's eigen street meuk. Google maps is nog niet te verkrijgen als losse App, maar komt waarschijnlijk wel terug..
Apple heeft ook de Youtube app voor het gemak er maar af gegooid, daar moet je nu ook een losse Youtube app voor downloaden.
Apple heeft ook de Youtube app voor het gemak er maar af gegooid, daar moet je nu ook een losse Youtube app voor downloaden.
- MartijnGizmo
Die YouTube-app is wel een hele vooruitgang trouwens!
Niet, je kunt wel een homescreen-koppeling maken naar http://maps.google.comHielke schreef:Google maps/streetview is door een vaag iets vervangen. Daar baal ik behoorlijk van. Weet iemand hoe de originele google variant heet die ik als app kan downloaden?