Hoe goed zo'n iPhone is, een Patrol kan ie vast niet hebbenLuco schreef:Robin schreef:Exact die reactie had ik verwacht Luco....![]()
![]()
Nu de iphone met een bmw vergeleken wordt wil ik er toch wel snel van die iphone af

Hoe goed zo'n iPhone is, een Patrol kan ie vast niet hebbenLuco schreef:Robin schreef:Exact die reactie had ik verwacht Luco....![]()
![]()
Nu de iphone met een bmw vergeleken wordt wil ik er toch wel snel van die iphone af
Nu ik weet dat jij er ook één hebt ik ook wel. LOL :drinking:Luco schreef:Robin schreef:Exact die reactie had ik verwacht Luco....![]()
![]()
Wel spellings controle dus toch wel handig voor je Luco........Spijkerhard schreef:Heeft ie geen trilfunctie dan? :bro:
Voor 50 Euro kom ik hem ophalen.Luco schreef:Robin schreef:Exact die reactie had ik verwacht Luco....![]()
![]()
Nee daar hebben we nu turken voor :banging:RVV schreef:Kun je mooi als koelkast gebruiken
Nee, dan hou ik hem zelf wel als ik een S3 had.Luco schreef:als je een nieuwe galaxy s3 meeneemt
Bij Android heet dat Talk en werkt prima. Omdat je programmeur bent heb je niet persé verstand van simpele oplossingen. En zo belangrijk is de functie nu ook weer niet als je na vijf seconden elkaar toch niets meer te vertellen hebt.Tom schreef:+1Wouter81 schreef:
Ik was ook altijd anti Apple hè. Vond het een dictatoriaal klotebedrijf. Tot ik wat producten van ze kocht. Toen snapte ik het.
Alleen mensen die het niet hebben lopen te vergelijken op specs, aansluitingen en wat ermee kan. Mooiste vond ik nog zo'n discussie op de zaak met wat Android liefhebbers. Je weet hoe dat gaat.. kom je ook niet uit. Op een gegeven moment ging het over beeldbellen. Natuurlijk kon dat, al langer dan de iPhone. En uiteraard lacherige opmerkingen erachteraan dat iPhone dat alleen over Wifi kon en dat die stomme dictator Steve dat bepaalde voor je. Dus ik vroeg ze het even voor te doen. Nu zijn dat twee twee programmeurs dus die hebben er genoeg verstand van, maar na een kwartier hadden ze het nog niet voor elkaar gekregen. Ze snapte het ook niet, wat gemompel over firmware rom update bladiebla. Ik pak m'n iPhone en facetime naar een andere collega. Netjes in vijf seconden verbinding. Toen waren we uitgeluld
muziek kopen is zo achterhaaltRebel schreef:Of kopen jullie alleen maar motorolie?
Offline playlist aanmaken (als je betaald abo hebt tenminste) en die gewoon op je iPhone flikkeren.Richardt. schreef:Ik heb Spotify ook maar eens gedownload dan. Ziet er wel uit als een aantrekkelijk programma.
Trance top 1000 speelt nu af.
Maar hoe werkt dat op mijn iPhone dan? Als dat gestreamd wordt ben ik rap door m'n internetbundel heen weet ik uit ervaring met andere radio apps
Jeps. Meer info: http://www.spotify.com/nl/about/features/offline-mode/Richardt. schreef:Moet ik dan niet alle nummers downloaden en dus betalen?
Of is het gewoon dat tientje per maand en download maar vrolijk alles wat los en vast zit?
Gebruikers op dit forum: A110_Bleu_Sierra, Bokkepoot, frankie, MParallel, Peter-Paul, SlowCo, vigilante en 5 gasten