Wereldwijde crisis + halfslachtige aanpak NL/Europa
- Hielke
Re: Wereldwijde crisis + halfslachtige aanpak NL/Europa
Maar heb je misschien dan wel gestemd?
- GTRene
de stemming zit er lekker in hiero 
- Hielke
Het uitroepteken triggerde me. Normaliter ben ik niet zo van de taalpolitie 
- GTRene
ik zat ff op het stemmen voort te verzinnen
dacht, dat past leuk, so I was just kidding a bit.
dvh is wellicht niet zo goed gestemt.
dacht, dat past leuk, so I was just kidding a bit.
dvh is wellicht niet zo goed gestemt.
- dvh
Goedverdoeme @ spelfauten..
-
Shakes
WTF woon ik in Almere tegenwoordig.........
Dan had ik zeker PVV gestemd.
Het verleden van Samsom is lekker 100% zuiver ook. vertrouwen in hem, no thanks. Ook niet in Rutte of welke politicus dan ook. Eigenlijk wel in Cohen maar ja.....
Het verband filmpje/moslims zie ik dit keer niet maar wellicht dat ik wat gemist heb. Ik vind het ook wel eens naar als er beelden van 9-11 of een onthoofding online komt maar om nou de sluiting van een ambassade of te dwingen?
Dan had ik zeker PVV gestemd.
Het verleden van Samsom is lekker 100% zuiver ook. vertrouwen in hem, no thanks. Ook niet in Rutte of welke politicus dan ook. Eigenlijk wel in Cohen maar ja.....
Het verband filmpje/moslims zie ik dit keer niet maar wellicht dat ik wat gemist heb. Ik vind het ook wel eens naar als er beelden van 9-11 of een onthoofding online komt maar om nou de sluiting van een ambassade of te dwingen?
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Fact check is een begrip niet besteed aan Rebel............... 
En begrijpend lezen al in het geheel niet.................
En begrijpend lezen al in het geheel niet.................
- Snipe
Geestig dat je het zegt. Cohen is dan misschien geen grote oppositieleider, maar hij deed leuk mee bij de vorige verkiezingen, toen de PvdA maar één zetel minder had dan de grootste partij. Als Cohen in de regering had gezeten of zelfs minister-president was geweest? Daar had ik geen enkel bezwaar tegen gehad, want hij straalt uit dat hij betrouwbaar en fatsoenlijk is. En dat eeuwige gemekker over theedrinken? Iedereen weet dat je met stroop meer vliegen vangt dan met azijn.Shakes schreef:Het verleden van Samsom is lekker 100% zuiver ook. vertrouwen in hem, no thanks. Ook niet in Rutte of welke politicus dan ook. Eigenlijk wel in Cohen maar ja.....
Maar de PvdA nu? Met die activist, een freak die zich vastketent aan kerncentrales, die actievoert voor Greenpeace? Nee, bedankt.
-
Rebel
Gelukkig kunnen we al je voorspellingen van afgelopen 2 jaren teruglezen Romo...
Helaas is er tot op heden weinig tot niks uitgekomen van jouw profetische voorspellingen. Dus we blijven gewoon met zijn allen wachten op de verdoemenis en ondergang der mensheid.
Verder is het redelijk bekrompen van een aantal leden, om Moslims zo weg te zetten als hierboven.
Nogmaals, laten we zoals Romo preekt, ons houden tot de feiten: Nederland heeft gestemd, Wilders zijn onzin is uitgewerkt en zijn partij is 'n kopje kleiner gemaakt. Een van de mooiste feiten aan deze verkiezingsuitslagen
Lang leve de democratie....Samsom en Rutten zijn nu aan zet.
Helaas is er tot op heden weinig tot niks uitgekomen van jouw profetische voorspellingen. Dus we blijven gewoon met zijn allen wachten op de verdoemenis en ondergang der mensheid.
Verder is het redelijk bekrompen van een aantal leden, om Moslims zo weg te zetten als hierboven.
Nogmaals, laten we zoals Romo preekt, ons houden tot de feiten: Nederland heeft gestemd, Wilders zijn onzin is uitgewerkt en zijn partij is 'n kopje kleiner gemaakt. Een van de mooiste feiten aan deze verkiezingsuitslagen
Lang leve de democratie....Samsom en Rutten zijn nu aan zet.
-
Rebel
Snipe schreef:
Maar de PvdA nu? Met die activist, een freak die zich vastketent aan kerncentrales, die actievoert voor Greenpeace? Nee, bedankt.
Ik ben geen Samsom aanhanger maar dit spreekt eerder in het voordeel dan in het nadeel van deze persoon. Het is iemand die is gedreven en bereid om zich zelf daar ook voor in te zetten. Iemand met lef.
Wilders doet niks anders dan stoken, veilig en beschermd achter een rij van bodyguards in een bunker. Nee, dat getuigt van karakter, dan ben je een held.
Dan zie ik nog liever de actievoerder die niet bang is om klappen op te lopen voor het goede doel.
- Hielke
Tegen een gehersenspoelde extremistische aap met in de ene hand een pistool en in de andere hand een slagersmes heb je zonder professionele beveiliging geen enkele kans Rebel. Wilders zou het nog geen week uithouden. Als knuffelaar heb je inderdaad nog weinig te vrezen in Nederland.
Samsom heeft een briljante campagne gevoerd en komt op mij als integer over. Of ie het aan de knoppen ook goed doet?
Samsom heeft een briljante campagne gevoerd en komt op mij als integer over. Of ie het aan de knoppen ook goed doet?
- Snipe
Ik vond het smakeloos hoe hij zelfs zijn kinderen uitventte om wat stemmen te winnen. Het kwam op mij over of hij zijn moeder er nog voor zou verkopen.Hielke schreef:Samsom heeft een briljante campagne gevoerd en komt op mij als integer over. Of ie het aan de knoppen ook goed doet?
- dvh
Dat vond ik dan weer niet.
Het kwam oprecht over op mij.
Toevallig ook v/d Vorst gekeken toen hij bij de politici langs de deur ging. Vond Samson erg sympatiek overkomen.. Gewoon een familieman.
Rutte vond ik zelfs een beetje zielig.
Die man zit zo vast in zijn rol dat hij zich geen andere houding kan aannemen waar hij zich prettig bij voelt.
Toevallig ook v/d Vorst gekeken toen hij bij de politici langs de deur ging. Vond Samson erg sympatiek overkomen.. Gewoon een familieman.
Die man zit zo vast in zijn rol dat hij zich geen andere houding kan aannemen waar hij zich prettig bij voelt.
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
^^^^Ik als 80% VVD denker(en nu D66 stemmer) ben het daarmee eens eigenlijk David.dvh schreef:Dat vond ik dan weer niet.
-
Rebel
Eens met David. Hij komt oprecht over, in tegenstelling tot een aantal aanderen.
- GTRene
vond ik ook, met dat wat we zien en of kunnen weten dan.Robin schreef:^^^^Ik als 80% VVD denker(en nu D66 stemmer) ben het daarmee eens eigenlijk David.dvh schreef:Dat vond ik dan weer niet.
-
Robin
Ik ben trouwens ook blij dat - na Verdonk- ook Brinkman de laan uit is.
-
Shakes
Even aangepast.Rebel doet niks anders dan stoken, veilig en beschermd achter zijn PC. Nee, dat getuigt van karakter, dan ben je een held.
- RVV
PvdA en VVD, laat ze de kar samen maar trekken, geen splinterpartijen er bij, geloofspartijen helemaal opbokken. Wilders afgestraft.. GL afgeslacht door zichzelf.. SP die dacht dat de buurman next door bij Obama en Merkel kan aanschuiven, weggewuifd door het NL volk.. GELUKKIG maar. Ik moet die Samson niet en de PvdA ook niet. Heb VVD gestemd MAAR ik gun Samson en een samenwerking met de VVD wel een faire kans. Laten ze met hun beider partijen Nederland weer zo snel mogelijk in het gareel trekken. Zorg voor rust bij de burger, die zal wel wat moeten geven en nemen, maar zorg alsjeblieft in voor politieke stabiliteit in dit land. De kaarten liggen goed, er zijn geen verliezers nodig om te doen wat ze goed moeten doen voor NL.
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
Zou wat zijn geweest als Roemer had gewonnen inderdaad. Dan sta je als land ook mooi voor lul, als zo'n goeiige dikzak met de uitstraling van de voorzitter van de lokale carnavalsvereniging naast Hollande, Merkel of Obama zit. Dan zou ik me echt doodschamen als Nederlander... :o
-
Robin
Iets in die richting Rico inderdaad.
Bij Roemer heb ik altijd 't idee dat ik áls 'm zou tegenkomen, ik niet over politiek ga beginnen, maar ik gewoon twee Patat mayo, één oorlog, frikandel speciaal, een kaassoufle en 'n nassischijf ga bestellen.
Tja.Wouter81 schreef:Zou wat zijn geweest als Roemer had gewonnen inderdaad. Dan sta je als land ook mooi voor lul, als zo'n goeiige dikzak met de uitstraling van de voorzitter van de lokale carnavalsvereniging naast Hollande, Merkel of Obama zit. Dan zou ik me echt doodschamen als Nederlander... :o
Bij Roemer heb ik altijd 't idee dat ik áls 'm zou tegenkomen, ik niet over politiek ga beginnen, maar ik gewoon twee Patat mayo, één oorlog, frikandel speciaal, een kaassoufle en 'n nassischijf ga bestellen.
-
Rebel
100% mee eensRVV schreef:PvdA en VVD, laat ze de kar samen maar trekken, geen splinterpartijen er bij, geloofspartijen helemaal opbokken. Wilders afgestraft.. GL afgeslacht door zichzelf.. SP die dacht dat de buurman next door bij Obama en Merkel kan aanschuiven, weggewuifd door het NL volk.. GELUKKIG maar. Ik moet die Samson niet en de PvdA ook niet. Heb VVD gestemd MAAR ik gun Samson en een samenwerking met de VVD wel een faire kans. Laten ze met hun beider partijen Nederland weer zo snel mogelijk in het gareel trekken. Zorg voor rust bij de burger, die zal wel wat moeten geven en nemen, maar zorg alsjeblieft in voor politieke stabiliteit in dit land. De kaarten liggen goed, er zijn geen verliezers nodig om te doen wat ze goed moeten doen voor NL.
-
OnlineMartijn_bmw
Dikke +1 precies zoals ik ook over denk! Hopelijk gaat het zo verlopenRVV schreef:PvdA en VVD, laat ze de kar samen maar trekken, geen splinterpartijen er bij, geloofspartijen helemaal opbokken. Wilders afgestraft.. GL afgeslacht door zichzelf.. SP die dacht dat de buurman next door bij Obama en Merkel kan aanschuiven, weggewuifd door het NL volk.. GELUKKIG maar. Ik moet die Samson niet en de PvdA ook niet. Heb VVD gestemd MAAR ik gun Samson en een samenwerking met de VVD wel een faire kans. Laten ze met hun beider partijen Nederland weer zo snel mogelijk in het gareel trekken. Zorg voor rust bij de burger, die zal wel wat moeten geven en nemen, maar zorg alsjeblieft in voor politieke stabiliteit in dit land. De kaarten liggen goed, er zijn geen verliezers nodig om te doen wat ze goed moeten doen voor NL.
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
De kaarten zijn beter geschud voor samson.
Ik denk dat hij de eerste ronde niet succesvol laat zijn, om te kijken of de vvd het opgeeft, en hij nog een kans op premierschap heeft met een volledig linkse kliek.
We zullen zien.
Ik denk dat hij de eerste ronde niet succesvol laat zijn, om te kijken of de vvd het opgeeft, en hij nog een kans op premierschap heeft met een volledig linkse kliek.
We zullen zien.
- PD power
Dan is de kans groot, dat de PVDU z'n hand weer overspeeld, net als de vorig keer, en dan maar janken.......smiley schreef:De kaarten zijn beter geschud voor samson.
We zullen zien.