Zie in D66 geen toevoeging, zeker gezien de vorige paarse avonturen, waarbij ze zich op zgn hervormingen storten, maar eigenlijk bezig zijn met non onderwerpen, ondanks dat ik vaak wel sympathie heb voor personen die er zitten, dus de 2 grote partijen zouden dan iets moeten inleveren, zonder dat ze er wat mee opschieten.
Ik denk dat een samenwerking met het CDA makkelijkder ligt, doordat ze dan in de Senaat ook een meerderheid hebben, in deze tijd wel belangrijk om dingen ook echt te kunnen veranderen, dus ze hebben wat te bieden.
Daarnaast kun je zeggen wat je wilt, binnen het CDA zitten wel veel mensen met veel kennis en verantwoordelijkheid, zijn vaak niet degene die een stekker uit een kabinet trekken.
Die Buma is alleen een grijze muis eerste klas
Persoonlijk vind ik ook dat je geloof en overheid uit elkaar moet proberen te houden, alleen d'r zijn genoeg partijen die geen C voeren maar ook zich laten beinvloeden door geloof, maar dan met name door de islam, "soort van Populistische positieve discriminatie".
Trouwens "extreme anti gelovers zijn net zo erg als extreme gelovers"
Want het probleem zit niet in het geloof, maar in het "extreme" ervan, maakt niet uit welk geloof.
CDA is al jaren niet extreem, dus gezeur over de C daar heeft meer met onderbuik gevoel te maken.
Laten VVD en PVDA lekker samen proberen.
Kan de SP en de PVV weer doen waar ze goed in zijn, lekker schoppen.
Vond trouwens Wilders wel de sportiefste verliezer, Sap de zuurste, dat laatste past natuurlijk ook wel bij zo'n partij.
p.s ik ben een VVD stemmer, dus lekker niet objektief, net als al die opinie pijlers die er mijlen ver naast zaten op kosten van overheids geld.