iPhone
-
Re: iPhone
Hier hebben ze alvast een kleine test op straat gedaan door te vragen aan de mensen op straat wat ze van de nieuwe iPhone5 vonden (terwijl ze een iPhone4S in hun handen kregen
)

- RVV
Bizar....
-
- Auto: M3P, 130i
:banging:Robin Hartog schreef:Zoiets?indobesar schreef:Robin, maak jij een 9gag afbeelding?![]()

-
Is weer 0,0 revolutionair. Ik heb een 4s, ben prima tevreden maar die v5 is helaas niks nieuws.
- stefan740
Maar als je 4S 23 maanden oud is gaat de home button stuk en houdt de accu het nog een halve dag vol zodat je hem toch besteld 

- JP
Nieuwe accu kopen........
- WJ
Volgensmij is de Iphone eerder een Audi TDI Quatro... Werkt allemaal perfect maar zoveel (gooi en smijt) gekkigheid kan je er niet mee uithalen, dat laten de hulpmiddelen (ios) niet toe.Robin Hartog schreef:Zoiets?indobesar schreef:Robin, maak jij een 9gag afbeelding?![]()
- Riceaux
Zit de audio-jack nou serieus onderaan bij de 5? 

- Robin Hartog
Ja! Heerlijk als je iPhone met koptelefoon in je broekzak zit. Pak je hem er gelijk goed uit.Riceaux schreef:Zit de audio-jack nou serieus onderaan bij de 5?

- Riceaux
Denk dat ik dat toch even in de praktijk moet ervaren of het fijn is of niet. Dus laat maar weten als je de iphone 5 binnen hebt.Robin Hartog schreef:Ja! Heerlijk als je iPhone met koptelefoon in je broekzak zit. Pak je hem er gelijk goed uit.Riceaux schreef:Zit de audio-jack nou serieus onderaan bij de 5?

- RVV
Dan ga jij met je handen in Robin's broekzak zitten 

-
- Auto: Renooit
Ideaal! Kan niet anders zeggen. Had het bij m'n cowon ook en dat beviel erg goed, bij m'n S2 nu niet. Heb daar nu altijd ruzie mee en ging daarom gister ook lekker met z'n beeldscherm over de straat tijdens het fietsenRiceaux schreef:Denk dat ik dat toch even in de praktijk moet ervaren of het fijn is of niet. Dus laat maar weten als je de iphone 5 binnen hebt.Robin Hartog schreef:Ja! Heerlijk als je iPhone met koptelefoon in je broekzak zit. Pak je hem er gelijk goed uit.Riceaux schreef:Zit de audio-jack nou serieus onderaan bij de 5?

- Robin Hartog
Waar hij hoort dus?S-RS schreef: Ideaal! Kan niet anders zeggen. Had het bij m'n cowon ook en dat beviel erg goed, bij m'n S2 nu niet. Heb daar nu altijd ruzie mee en ging daarom gister ook lekker met z'n beeldscherm over de straat tijdens het fietsen

LOL Rico
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Als die headphonejack nou aan de onderkant zit ipv erbovenop zoals nu, dan doe je 'm toch gewoon ondersteboven in je broekzak, dat maakt toch geen bak uit dan. Wat mijn naamgenoot zegt dus.
-
Ik heb de galaxy s3, kon ook een 4s nemen...
Ben blij met de s3. Toptelefoon!
-
Zo heeft mijn vader de Nokia Lumia en ik moet zeggen dat het een fijn dingetje is. Daardoor ben ik best wel geinteresseerd geraakt in de nieuwe 920. Ding ziet er toch wel erg fijn uit hoor.ErikS schreef:Ik heb de galaxy s3, kon ook een 4s nemen...
-
- Auto: Renooit
Haha, hij voelt zich er wel thuis. Want hij zoekt regelmatig de grond opRobin Hartog schreef:Waar hij hoort dus?S-RS schreef: Ideaal! Kan niet anders zeggen. Had het bij m'n cowon ook en dat beviel erg goed, bij m'n S2 nu niet. Heb daar nu altijd ruzie mee en ging daarom gister ook lekker met z'n beeldscherm over de straat tijdens het fietsen![]()
![]()
LOL Rico

Maar het is een taaie, het scherm is nog helemaal vrij van krasjes. Toch wel fijn dat cheapass plastic, het wil niet kapot. Hij komt altijd weer bij me terug. Zelfs na een paar uurtjes in z'n eentje door Albufeira in de taxi rondjes rijden kwam die weer terug. En hij bracht zelfs nog wat extra foto's mee van 2 onbekende vrouwen

Maar toch wordt de volgende een iphone 5. Het eerste jaar 0 problemen, maar nu begint android toch wat instabiel te worden. Hoor het in m'n omgeving veel meer dat android na een jaar serieuze problemen gaat vertonen. Dat hoor je over een iphone veel minder.
- RutgerK
IPhone 5, Golf VII ........ander nummertje achter de naam en het verkoopt weer als een dolle........niet echt vernieuwend maar ja he die marketing..
- Robin Hartog
@ Alle mensen die zeggen dat het ding niet vernieuwend/verrassend/alles is:

:jenna:

- Riceaux
Daar zit het probleem ook niet. Gaat me er juist om als ik 'm aan het gebruiken.Robin schreef:Als die headphonejack nou aan de onderkant zit ipv erbovenop zoals nu, dan doe je 'm toch gewoon ondersteboven in je broekzak, dat maakt toch geen bak uit dan. Wat mijn naamgenoot zegt dus.

- Spijkerhard
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
+1RutgerK schreef:IPhone 5, Golf VII ........ander nummertje achter de naam en het verkoopt weer als een dolle........niet echt vernieuwend maar ja he die marketing..
Meer evelotie dan revolutie blabla...
- Luco
Ik heb ook een iphone, maar is ook gelijk de laatste, ik vind het helemaal niks.
- RVV
Luco heeft liever een koelkast van een telefoonLuco schreef:Ik heb ook een iphone, maar is ook gelijk de laatste, ik vind het helemaal niks.

- Luco
RVV schreef:Luco heeft liever een koelkast van een telefoonLuco schreef:Ik heb ook een iphone, maar is ook gelijk de laatste, ik vind het helemaal niks.