http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... :middle:us
[IMG
[IMG
Iemand een idee of ze uberhaupt in NL rond rijden?
Volgens mij niet in Touring uitvoering.Steven Nauta schreef:Er zijn totaal 20 Elekta editions gebouwd. Persoonlijk zou ik best nog eens een Winkelhock edition of een 20 Jahre Motorsport Edition willen bezittenAls je er één te pakken krijgt.
Feit, maar ze gaan dan ook een stuk langer mee dan een conventionele schokbreker. Op M5board zijn ze in een vergevorderd stadium om de schokbrekers te reviseren. In ieder geval, een E34 touring zou ik erg graag nog een keer hebben...Elmar schreef:Het zijn eerder de schokbreker (€ 900,- per stuk) die kapot gaan.
Volgens mij zijn die reflectoren verplicht.Adje ///M3 schreef:Zag er laatst nog 1 op de ring. Full option leek wel!
Waarom plakken die Amerikanen toch altijd die lelijke reflectoren aan de zijkant erop![]()
Touring is ook altijd mijn favoriet geweest. Jammer dat ze van de E39 nooit een M5 touring hebben uitgebracht. (op 1 ná dacht ik)
mooie kleur leder, warm.BMW M5 Touring Sondermodel *Elekta* E34.
Es wurden von dieser Sonderserie lediglich 20 Stück gebaut, davon allerdings nur 10 Stück in British Racing Green. Der Innenraum ist komplett beledert mit Sonderleder mit dem Farbnamen "Haselnuss".Der Teppich ist ebenfalls grün und die Fußmatten braun. Das Fahrzeug trägt die Nummer 12. Eine Plakette auf dem Schaltknauf bestätigt dies.
Das Auto stammt aus dem BMW Club Europe und ist durchgehend Serviceheft gepflegt bei BMW. Ebenfalls existieren Rechnungen aus der Vergangenheit. Der M5 ist absolut unverbastelt und im original Zustand mit 18" M-Parallel Speichenfelgen
Ter verstelling van de armsteun. Is standaard, mijn 535 had het ook:GTRene schreef:trouwens waar zijn die knopjes voor, in die 2 armsteunen?
Die past jouw verzameling wel!;)Tristan schreef:Crisis!
ik had er nog nooit van gehoord (of vergetenXave30 schreef:Ahhhh een Elekta.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] en 9 gasten