RoadandTrack zegt: Dit is de nieuwe Impreza
- Dennis Cavallino
- Peter Tunissen
Nee, kom op nou, was er ooit een mooie Impreza dan?
Wie vond de GTT in 1994 mooi?
Nee, zo'n auto wordt mooi nadat je er in gereden hebt.
Pak deze auto, ram hem met 100km/hu over een verlaten bospaadje, lever hem terug in bij de Subaru dealer met de modder tot op het dak, dan kijk je nog eens om en denk je: wauw, wat een ongelofelijk gave, brute, stoere en mooie auto.
En zo moet een Subaru zijn.
Een Alfa is mooi, een Subaru wordt mooi.
Wie vond de GTT in 1994 mooi?
Nee, zo'n auto wordt mooi nadat je er in gereden hebt.
Pak deze auto, ram hem met 100km/hu over een verlaten bospaadje, lever hem terug in bij de Subaru dealer met de modder tot op het dak, dan kijk je nog eens om en denk je: wauw, wat een ongelofelijk gave, brute, stoere en mooie auto.
En zo moet een Subaru zijn.
Een Alfa is mooi, een Subaru wordt mooi.
- Dennis Cavallino
- Peter Tunissen
- Peter Tunissen
En ik vind hem steeds gaver worden, zeker in deze kleur zonder dat lelijke chroom, echt helemaal goed, zet maar voor de deur!Peter Tunissen schreef:Nou, dan zal ik even de eerste afvallige zijn.
Ik vind het dashboard echt prima, erg mooi en overzichtelijk zo op het eerste gezicht en de buitenkant ook goed zat.
In deze WRX uitvoering mooier dan 95% van het Nederlandse wagenpark.
En als ik dit vergelijk met hoe de nieuwe EVO wordt, wint de Subaru qua looks toch echt dik bij mij.
Het is niet zo gaaf als een 22b nee, mee eens, maar ik vind hem zeker niet lelijk.
En laat de buurman maar lekker denken dat je een Daewoo hebt, maar dan wel een Daewoo met 400pk en een DCCD zesbak, mag hij er van mij nog een Daewoo logo opplakken ook als hij daar gelukkiger van wordt. 8)
Ben heel benieuwd naar deze auto en ga zeker een proefrit proberen te regelen zodra hij er is.
De bugeye vond ik een echt lelijke Impreza; deze zeker niet.
[img:500:481]http://www.blogsmithmedia.com/www.autob ... ies_03.jpg[/img]