Ik heb de S3 nu 2 weken en ben er zeer goed over te spreken terwijl ik altijd al sceptisch ben geweest tegenover al dat geveeg en gedoe, het menu oogt kwa design aantrekkelijker dan de iPhone.Bert ///M3 schreef:Ik zat stiekum al voor een Iphone te kijken. Mijn vriendin heeft ook zo'n ding en ik was er wel meteen redelijk over te spreken. Maar als de 5 dan eind september in de winkel zou liggen dan zou ik meteen voor de 5 gaan.
Alleen moet ik zeggen dat de Samsung S3 me ook wel wat lijkt. Dus wacht het nog even af
iPhone
- InjectTheVenom
Re: Iphone 4 (s)
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Die homebutton inderdaad. Nouja ik was er weer aan toe deze zomer (aldus Phone House), m'n 4 is nog strak en netjes, maar je ziet toch dat de 4S die m'n vrouw heeft, sneller is in het menu, meer gadgets heeft en 'n camera heeft die toch wel beter is(terwijl die van de 4 voor 'n cameratelefoon ook redelijk is)dvh schreef:Ja mijn 'home' button doet ook wat lastig..
Alleen wil ik eerst eens weten waar de 5 allemaal beter in is............
Dus ik zie 't als 'n evolutie die 5. Maar ben al zo gewend aan die eenvoudige menutoestanden en ITunes dat ik niet ga overstappen naar 'n S3 of weetikveel.
- dvh
Ik zou het vooral fijn vinden als de (video)camera beter is. Ik doe er namelijk best veel mee.
En de snelheid x4 is ook aangenaam..
Ik kan in aug/sept weer verlengen dus waarschijnlijk komt deze er gewoon weer.
En de snelheid x4 is ook aangenaam..
Ik kan in aug/sept weer verlengen dus waarschijnlijk komt deze er gewoon weer.
- InjectTheVenom
Weet iemand hoe je die Europese volume onzin van een Galaxy S3 krijgt ik val amper in slaap als ik fatsoenlijke muziek op heb staan die gewoon hard moet gaan.
- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
Hoort eigenlijk in het Android topic thuis, maar heb je deze al geprobeerd?
https://play.google.com/store/apps/deta ... volumePlus
https://play.google.com/store/apps/deta ... volumePlus
- InjectTheVenom
Nog niet maar ik zie nergens dat de volume beperking ongedaan gemaakt wordt? Denk dat ik dalijk deze even ga proberen:
https://play.google.com/store/apps/deta ... VubG9jayJd
https://play.google.com/store/apps/deta ... VubG9jayJd
- Maus335i
Spotify = +1!
Bijzonder dat die "home" button bij zoveel mensen zo snel naar de knoppen gaat. Ik hoor er steeds meer over. De mijne blijft nu ook al regelmatig hangen na nog geen jaar oud te zijn. So far dat je zoveel geld betaald voor de kwaliteit... Nouja, het wordt ook gewoon in China gebouwd natuurlijk
iPhone 5 laat ik nog even voor wat het is, eerst de Nokia 920 afwachten.
Bijzonder dat die "home" button bij zoveel mensen zo snel naar de knoppen gaat. Ik hoor er steeds meer over. De mijne blijft nu ook al regelmatig hangen na nog geen jaar oud te zijn. So far dat je zoveel geld betaald voor de kwaliteit... Nouja, het wordt ook gewoon in China gebouwd natuurlijk

iPhone 5 laat ik nog even voor wat het is, eerst de Nokia 920 afwachten.
- Downforce Hans
Heb met al mijn i-phones nog nooit een probleem met die home button gehad.
- Robin Hartog
+1, hier ook nooit. En ik gebruik hem echt heel vaak (heel veel switchen tussen apps etc).Downforce Hans schreef:Heb met al mijn i-phones nog nooit een probleem met die home button gehad.
- Joopieboy
Collega van mij wel, nadat hij er water overheen had laten vallen. 

-
http://www.iphoneclub.nl/145886/homekno ... dure-eens/
Of het echt werkt? Misschien is het toeval geweest, maar ik had me bijna twee weken zitten irriteren aan die home knop, voordat ik eens ging googlen. Handeling gevolgd, geen nut. Paar dagen lang af en toe de procedure herhaald en inmiddels al meer dan een maand een perfect werkende home knop.
Of het echt werkt? Misschien is het toeval geweest, maar ik had me bijna twee weken zitten irriteren aan die home knop, voordat ik eens ging googlen. Handeling gevolgd, geen nut. Paar dagen lang af en toe de procedure herhaald en inmiddels al meer dan een maand een perfect werkende home knop.
- 2000USA
Het proberen waard in ieder geval!
Zodra er een nieuw glaasje inzit maar eens proberen, is vandaag helaas gesneuveld ....
Iemand tips waar te vervangen? Ik begreep dat er nogal eens imitatie glaasje gebruikt worden, die minder sterk zijn, en dus sneller breken....
Zodra er een nieuw glaasje inzit maar eens proberen, is vandaag helaas gesneuveld ....

Iemand tips waar te vervangen? Ik begreep dat er nogal eens imitatie glaasje gebruikt worden, die minder sterk zijn, en dus sneller breken....
- Macboy
allen schreef:http://www.iphoneclub.nl/145886/homekno ... dure-eens/

-
Over 5 minuten begint de presentatie van Apple(helaas geen video live-stream), te volgen via o.a. : http://live.cnet.com/Event/CNETs_Apple_ ... ptember_12
De Apple store is inmiddels offline, dus we kunnen er wel met zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat de iPhone5 in de winkels komt.
Het is nog even gissen of er ook een mini-iPad komt.
Ik zag al ergens voorbij komen dat ze deze telefoon nog sneller willen gaan uitrollen, dus ik ben benieuwd wanneer hij in de winkel ligt, ik denk eind oktober.
Edit;
Retina 326ppi scherm.
Dit keer wel 4" met een resolutie van1136x640
7.6mm dik 18% dunner.
112gram 20% lichter ivm 4s
44% meer kleurverzadiging en volgens sRGB specs.
Het nieuwe scherm zal minder spiegelen.
4G antenne LTE en 100Mbps data, er stond een t-mobile logotje over NL
En een A6 CPU.
Nu nog wachten op wat info over de camera, batterij en levertijd.
De prijzen, iPhone4 gratis, iPhone 4S $99,- en de iPhone5 leverbaar vanaf 28september!!
De Apple store is inmiddels offline, dus we kunnen er wel met zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat de iPhone5 in de winkels komt.
Het is nog even gissen of er ook een mini-iPad komt.
Ik zag al ergens voorbij komen dat ze deze telefoon nog sneller willen gaan uitrollen, dus ik ben benieuwd wanneer hij in de winkel ligt, ik denk eind oktober.
Edit;
Retina 326ppi scherm.
Dit keer wel 4" met een resolutie van1136x640
7.6mm dik 18% dunner.
112gram 20% lichter ivm 4s
44% meer kleurverzadiging en volgens sRGB specs.
Het nieuwe scherm zal minder spiegelen.
4G antenne LTE en 100Mbps data, er stond een t-mobile logotje over NL
En een A6 CPU.
Nu nog wachten op wat info over de camera, batterij en levertijd.
De prijzen, iPhone4 gratis, iPhone 4S $99,- en de iPhone5 leverbaar vanaf 28september!!
- Robin Hartog
Damn wat een sexy ding, zo in het zwart. Hebbuh!
- Jules
- Auto: F31 320d|1100 Evo SP|848Evo
Over 2 weekjes al 

- RutgerK
Past gelukkig nog in de broekzakken voor om hem er lafjes tegen aan te hangen.Robin Hartog schreef:Damn wat een sexy ding, zo in het zwart. Hebbuh!

- Max V
Hebben!
-
Ik heb inmiddels ook een smsje van t-mobile met aankondiging van de iPhone5 en de tip om me mailbox morgen in de gaten te houden, dus ik ben benieuwd 

- Robin Hartog
Wat een combinatie plus trilfunctie!RutgerK schreef:Past gelukkig nog in de broekzakken voor om hem er lafjes tegen aan te hangen.Robin Hartog schreef:Damn wat een sexy ding, zo in het zwart. Hebbuh!
- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
Volgende week naar Duitsland. 

- Macboy
Ik koop hem ook meteen ! Kan niet wachten en mijn iphone4 is aan vervanging toe dus perfect !
Baal wel ontzettend dat hij 10% langer is geworden want volgens mij is dat heeeeel onhandig in het gebruik
Baal wel ontzettend dat hij 10% langer is geworden want volgens mij is dat heeeeel onhandig in het gebruik

- Martijn_bmw
ben totaal geen apple fan maar moet zeggen hij ziet er super uit 

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Mag ook verlengen dus zat al te wachten. Mijn eerste iPhone, dan kan dat minderwaardige HTC crap-ding met dat speelgoed OS van Google eindelijk weg. Ben dat ding zo zat (Desire HD).
- dvh
http://www.iphoneclub.nl/145886/homekno ... dure-eens/
Dit werkt gewoon
Super!
Belangrijkste vind ik het geheugen, de cpu en de camera. Maar daar is nog maar weinig over bekend..
Even afwachten dus.
Dit werkt gewoon

Super!
Belangrijkste vind ik het geheugen, de cpu en de camera. Maar daar is nog maar weinig over bekend..
Even afwachten dus.