mevistox5
- mevistox5
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 03 sep 2012, 17:32
mevistox5
Omdat ik hier ook wel zo af en toe voorbij zal komen, is het wel zo netjes om me voor te stellen. Een aantal zal me qua naam wel (her)kennen van andere forums.
Mijn naam is Nico en heb een redelijke auto historie. In het kort (de meer interessante):
Ik was eigenaar van een:
Mazda 323 F GT (3 jaar)
Mazda MX-5 (na 4 jaar voorzien van een supercharger, daarna een FMII turbo in 1998 en de nodige tierelantijnen)
Subaru Impreza GT (met de nodige mods)
Mitsubishi EVO VI (ralliart getuned)
Subaru Impreza STI (ECUTEK getuned)
Mazda MX5 alleen aangepast voor wegligging
Lotus Exige (190PK)
Nog eigenaar van:
Opel GT (nieuw model)
Lotus Exige S british GT (met racepack)
Lotus 340R
En om vragen voor te zijn: Ja dat is/was de 340R van Hans
Mijn naam is Nico en heb een redelijke auto historie. In het kort (de meer interessante):
Ik was eigenaar van een:
Mazda 323 F GT (3 jaar)
Mazda MX-5 (na 4 jaar voorzien van een supercharger, daarna een FMII turbo in 1998 en de nodige tierelantijnen)
Subaru Impreza GT (met de nodige mods)
Mitsubishi EVO VI (ralliart getuned)
Subaru Impreza STI (ECUTEK getuned)
Mazda MX5 alleen aangepast voor wegligging
Lotus Exige (190PK)
Nog eigenaar van:
Opel GT (nieuw model)
Lotus Exige S british GT (met racepack)
Lotus 340R
En om vragen voor te zijn: Ja dat is/was de 340R van Hans
-
- Berichten: 9466
- Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31
Re: mevistox5
Foto's van de Exige graag
Welkom hier!

-
- Berichten: 9466
- Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31
Re: mevistox5
Prachtig. De mooiste speciale editie van de Exige in mijn ogen.
-
- Berichten: 247
- Lid geworden op: 17 mar 2011, 21:14
Re: mevistox5
Gaaf spul zeg. Heb je geen last van de bekende versnellingsbak problemen bij circuit gebruik, of heb je er iets aan gedaan?
- mevistox5
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 03 sep 2012, 17:32
Re: mevistox5
Zo vaak gaat ie eigenlijk niet het circuit op. De versnellingsbak gaat is gewoon standaard. Niet speciaals aan gedaan. Schakelen gaat zeer soepel (itt de 340R waar van 1 naar 2 best wel zwaar gaat).
- Robin Hartog
- Berichten: 8474
- Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02
Re: mevistox5
Gaaf spul zeg! Welkom. 

- Hans R
- Berichten: 5236
- Lid geworden op: 27 sep 2006, 12:12
- Auto: Jeep Rubicon
- Locatie: Paradijs
Re: mevistox5
Hey Nico welkom! Mooi ding de Exige
Misschien ff de schakelkabels laten smeren, ik vond het wel meevallen..
Misschien ff de schakelkabels laten smeren, ik vond het wel meevallen..
-
- Berichten: 247
- Lid geworden op: 17 mar 2011, 21:14
Re: mevistox5
Ik wil je niet aan het schrikken brengen ofzo hoor, maar ik had vernomen van een specialist dat als de versnellingsbak te warm word deze de tandwielen uit sync trekt door het krom trekken van de behuizing. Als het goed is zijn er wel oplossingen voor. Heb je trouwens ervaring met eliseshop?mevistox5 schreef:Zo vaak gaat ie eigenlijk niet het circuit op. De versnellingsbak gaat is gewoon standaard. Niet speciaals aan gedaan. Schakelen gaat zeer soepel (itt de 340R waar van 1 naar 2 best wel zwaar gaat).
- mevistox5
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 03 sep 2012, 17:32
Re: mevistox5
Geen directe ervaring met Eliseshop als klant. Ik ken Yvo wel.
Met het versnellingsbak verhaal breng je me niet zo snel van de kook. Ik heb deze Exige al 5 jaar en ken de verhalen over versnellingsbakken. De grootste bedreiging is overigens naar meer vermogen gaan. Als je de 300 pk overschrijdt dan treden er sneller problemen op.
Met het versnellingsbak verhaal breng je me niet zo snel van de kook. Ik heb deze Exige al 5 jaar en ken de verhalen over versnellingsbakken. De grootste bedreiging is overigens naar meer vermogen gaan. Als je de 300 pk overschrijdt dan treden er sneller problemen op.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten