Dat komt alleen maar voor in DALLAS

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
RVV

Dat komt alleen maar voor in DALLAS

Bericht door RVV » 04 sep 2012, 17:45

Vanavond om 20:30 op net 5

Inclusief JR Ewing 80 jaar de Dallas bad ass... nostalgica op en top... een compleet nieuwe serie Dallas de 2012 edities.

Dallas rulezz

http://www.net5.nl/programmas/dallas
Bijlagen
dallas.jpg
dallas.jpg (83.14 KiB) 687 keer bekeken

Rebel

Re: Dat komt alleen maar voor in DALLAS

Bericht door Rebel » 04 sep 2012, 17:48

Ik denk dat je beter kunt vast houden aan je herinnering, dan nu naar deze nieuwe serie te kijken. Vaak valt het zwaar tegen. Het zal nooit meer de charme van vroeger halen.

Hielke

Bericht door Hielke » 04 sep 2012, 18:06

Ik zie Pamela niet op die foto? Zonder Pam wordt 't niks. De opgetelde cupmaten van die nieuwe dames komen nog niet in de buurt van die van de schitterende prammen van Pamela.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 04 sep 2012, 18:42

Hielke schreef:Ik zie Pamela niet op die foto? Zonder Pam wordt 't niks. De opgetelde cupmaten van die nieuwe dames komen nog niet in de buurt van die van de schitterende prammen van Pamela.

+1

Victoria Principal...........

Wat een ontzettend mooi vrouw ( in haar jonge jaren)..........

Afbeelding

ik was jong, en begreep er nog geen ruk van .........egh nu nog niet :kikker: ...........enfin, ik als jong Romotje keek naar "The Life And Times Of Judge Roy Bean" gespeeld door Paul Newman met een bij rol voor de jonge Victoria als Maria Elena............OMG, ik zal nooit haar fraaie witte besmeurde gescheurde, met een op ontploffende boezem staande, witte rok vergeten............op het netvlies gebrand.........ik begreep er niets van, en toch was het direct duidelijk............voor altijd verkocht.........

Toeval, in die film speelt ook Steve Kanaly ( later dus ook Dallas)

Plaats reactie