gelukkig een quick fix geweest, toch jammer als je je e30 meteen naar de oud ijzerboer kan sjouwen

Jelte Jongsma schreef: Koppakking wisselen moet inderdaad vrij snel kunnen. Zelfs in een dag wanneer je het vaker doet en alle onderdelen voor de hand hebt
Ligt eraan, vervangen ze dan alleen de koppakking of alle andere pakkingen ook? Als het alleen de koppakking is die was bij mij 90 euro en de kopbouten 30 euro.Ashley schreef:idd wat een werk. ik doe je niet na. bij ons thuis hebben ze een astra station geloof dat het een 2.0 is waarvan de pakking ook lek is nu gaat het ongeveer 680,- totaal kosten.. is dat redelijk? of is dat juist erg duur?
Ik denk dat ik de motor toen al 2 rondjes met de hand gedraaid had, om te kijken of de timing goed bleef staan. En anders is het gezichtsbedrog, als je recht van voren keek, klopte het precies.arjanvanessen schreef:kan bedrog van de foto zijn maar staat dat nokkenasriem wiel nou een tand verkeert ?
Arjan
Ga hem denk ik voor 2900 op markplaats zetten, maar dat is vraagprijs. Bieden mag altijd.Shakes schreef:prijs?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], ron36 en 10 gasten