Mazda MX5 NA 1.6
- Jeroen
Re: Mazda MX5 NA 1.6
Ik heb geen interesse in je auto (er staat er immers al 1 op de oprit) maar zou je kunnen vertellen hoe de Toyo's bevallen? Het wordt steeds lastiger om een echt sportieve band in die maat te vinden.
-
Als je van heel veel grip houdt is dit de band die je moet hebben.Jeroen schreef:Ik heb geen interesse in je auto (er staat er immers al 1 op de oprit) maar zou je kunnen vertellen hoe de Toyo's bevallen? Het wordt steeds lastiger om een echt sportieve band in die maat te vinden.
Veranderd de auto compleet. De grip bij het insturen is niet normaal hoog, remmen is eigenlijk niet meer nodig.
In de regen doen ze het ook nog verrassend goed. Alleen als het echt teveel water wordt oppassen.
Beste koop die je voor een MX5 kan doen. Met de standaard 14 inch smalle wieletjes heb je nog best wat onderstuur vond ik. Dat is nu helemaal weg.
- Jeroen
Thnx. Onderstuur heb ik een hekel aan. Aan overstuur weer niet, natuurlijk. Té veel grip heb ik nooit leuk gevonden, trouwens. En qua slijtage? Het is een zachte band, gericht op prestaties, dus dat zal niet heel best zijn.
Laatst gewijzigd door Jeroen op 25 aug 2012, 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.
- Paskal
- Auto: meerdere
Ligt er maar net aan wat je ermee gaat doen. Vriend van me rijdt ermee op zijn 306 GTi Ringtool. Slijtage bij straatgebruik is niet buitensporig, maar op de Ring vind ik het erg hard gaan. Binnen een rondje of 40 a 50 was de boel kaal.....