Ik neem dit wel;
(ofzoiets)
UbergaafNutkees schreef:
+1WJ schreef:Veel plezier in al die tractors!
Ik neem dit wel;
(ofzoiets)
met zoiets heb je geen schijt aan alles... het is niet te opzichtig en je krijgt millieu flikkers er niet mee op je dak, met die "tracktors" lukt je dat wel... maar als ik tussen de 2 mocht kiezen zou ik ook de chinque nemen hoorWJ schreef:Veel plezier in al die tractors!
Ik neem dit wel;
(ofzoiets)
Pardon? Niet opzichtig?!Jeroen K. schreef:met zoiets heb je geen schijt aan alles... het is niet te opzichtig en je krijgt millieu flikkers er niet mee op je dak, met die "tracktors" lukt je dat wel... maar als ik tussen de 2 mocht kiezen zou ik ook de chinque nemen hoorWJ schreef:Veel plezier in al die tractors!
Ik neem dit wel;
(ofzoiets)
Goed punt hoor.Petrolhead Tom schreef: Genoeg geld, schijt aan alles en tevreden. Ik hoef dat niet uit te dragen middels mijn auto.
Zo'n Procar V10 is inderdaad best wel impressive ja.Petrolhead Tom schreef:Zo'n ding hadden we bij de stomerij waar ik gewerkt heb. Prachtig apparaat!
Dikke +1. Dan ben je pas echt rijk als je dat miljoen niet nodig acht!Robin schreef:Goed punt hoor.Petrolhead Tom schreef: Genoeg geld, schijt aan alles en tevreden. Ik hoef dat niet uit te dragen middels mijn auto.
Zo had ik eens 'n medewerkster van modale huize en toen hadden we 't over als je 'n keer de loterij wint, wat je dan gaat doen/kopen.
Zij: "Dat hoeft van mij niet zo hoor, wat moet je nou met 'n miljoen? Ik zou 't niet weten."
Lijkt op die vos die zin in druiven had die hij achter de iets te hoge struiken zag. Hij proberen ze te pakken. en hij kon er niet bij. Net niet.
Hij liep onverrichter zake weg mompelend: "Ach die druiven hadden toch zuur gesmaakt..."
----------------------------------
Gezondheid is alles.
Je zou 't aan mij geven hadden we afgesproken , weet je nog?Dennis Cavallino schreef:
Overigens weet ik wel wat ik met een miljoen euro zou doen. Maar ik heb het niet nodig.
Gebruikers op dit forum: e30touring1990 en 5 gasten