Ook nog steeds een afweging hier, de GT-R in die matblauwe Koenigsegg/Veyron kleur

Ben
waarom snap ik hem niet geert?Geert. schreef:
Dealer lief aankijken zoals JWD al zei en anders zijn ze hier gewoon te bestellen: http://www.bimmerparts.nl/bmw-accessoir ... aten-1753/JoostSchouten schreef:Erg mooi ja!
Strak ook die dealer-nummerplaten, kun je die gewoon ergens bestellen?
Van de week PM gestuurdJWD schreef:@Booooh; Die kleur benadert de wrap denk ik het meest, leuk op de GTR ook met zo'n streep
You've got a PMBooooh schreef:Van de week PM gestuurdJWD schreef:@Booooh; Die kleur benadert de wrap denk ik het meest, leuk op de GTR ook met zo'n streep...
Ben
Wel van een lelijke vrouw dan..........Ashley schreef:heeft toch wel vrouwelijk figuur zo'n m5..
Dat is ook pas een mooie kontpartyondude schreef:Vind die witte 911 er anders ook niet voor lul bij staan
Als je straks terug kijkt op v1 en v2, dan vraag je je waarschijnlijk af waarom je niet gelijk op v3 gekomen bent !JWD schreef:Je kan alles zeggen maar dit is toch echt een strakke kont!![]()
^^dvh schreef:...V1 ok, V2 niet ok, V3 helemaal !
Gebruikers op dit forum: beske, Google [Bot], ivo-b, jessedehaan, RJK, S-RS, Semrush [Bot], Thomas H, wjt, Zed240, zegmaarboris en 6 gasten