René, wij staan inderdaad altijd op camping Viktoria Station.
Was onderstaande scary moment helemaal In mijn verslag vergeten:
Nadat de baan dicht was op zondag-avond reed ik via de bekende weg binnendoor vanaf de start naar Breidscheid...... Ik nader de haarspeldbocht die wat knijpt als je die van beneden benadert. Ik kwam van boven dus kon redelijk ver vooruit kijken. Zo'n 100 meter voor de haarspeldbocht zie ik mijn weghelft een Engels busje tegemoet komen

Mijnheer had vanaf beneden al op de verkeerde weghelft gereden. Hij zag zijn fout in na wat geknipper met de lichten van mijn zijde en ging snel naar de juiste weghelft , maar je zit toch even raar te kijken. Met een beetje pech was ik hem midden in de haarspeldbocht tegen gekomen. Het wordt dan toch wel een uitdaging om hem nog te ontwijken
Moest direct aan Steve denken die op vergelijkbare de M3 GTS krom reed toen hij 's avonds in het donker een Engelsman op zijn weghelft tegenkwam en er geen ontwijken meer aan was en frontaal op de Peugeot reed.
Voor mij was het vandaag de tweede keer dat ik iemand tegenkwam op mijn weghelft. Rechtsafslaand vanaf de Aldi kwam ik een Engelsman tegen die vanaf de Lidl-parkeerplaats richting Adenau ging en vrolijk mijn weghelft opstuurde. Gelukkig zag hij zijn fout snel in en slingerde terug naar de juiste weghelft.
Dat dit geen incidenten zijn bleek wel toen ik het verhaal later in Breidscheid vertelde. Kortom: nog meer reden om op die wegen binnendoor rustig aan te doen.