Maar de infrastructuur is er nog niet op berekend..

Shakes schreef:Het is gewoon eeuwig zonde. Een flink deel van mijn familie komt uit Egypte en de dingen die ik soms hoor. Holy fuck.
Alles wat jij zegt is hier in dit land behoorlijk duidelijk geregeld René. Verder vind ik 't wel prima dat iemand die zijn lesje echt heeft geleerd en 't leven heeft gebeterd, de kans krijgt om zich weer nuttig te maken in de maatschappij. Sans rancune. Dan doel ik niet op moordenaars en verkrachters. Die motte we nie.GTRene schreef:het recht is in vele gevallen idd krom...
vind ook dat er meer duidelijkheid moet komen in straffen.
bv als je 10 jaar krijgt dat je dan ook 10 jaar zit en niet na 2/3 van de straf eruit kan als je je redelijk hebt gedragen...
nee, de straf moet als het 10 jaar is ook echt 10 jaar zijn en als je je dan al die tijd goed gedragen hebt mag je er uit en heb je je bv niet goed gedragen krijg je er bv 20% van de originele straf bij en elke keer weer als je je niet gedragen hebt oid, zoiets.
ook bij proberen te ontsnappen of ontsnappen, krijg je een extra straftijd (nu staat daar niks/weinig voor)
hoe dan ook, duidelijkheid over de straffen en duidelijkheid voor de slachtoffers op die manier.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], bartje325i, Beut67, BMWDennis, Darudevampire, Google [Bot], HJ2, MarcF, mark123, matthyssie, ron36, RS-Ron, SlowCo, tomgtr en 9 gasten