Huisdieren
- Tom van H.
Re: Huisdieren
Onze Australian Labradoodle genaamd Pino, op de foto 8 weken oud, inmiddels 10 weken oud 

-
OnlineLuco
mooi beest Tom

- Sjoerd
Hier waarschijnlijk vanaf november no. 2! Heerlijke hondenSjoerd MP BMW schreef:De kogel is door de spreekwoordelijke kerk!
Vanaf september loopt er een tweede Ridgeback op het erf!
- dvh
Tom van H. schreef:Onze Australian Labradoodle genaamd Pino, op de foto 8 weken oud, inmiddels 10 weken oud
Nice
Een Labradoodle.. Toen ik er voor het eerst van hoorde ( vrij recent nog .. ) dacht ik dat ze me voor de gek hielden.
Ideale hond. Verhaard niet. Allergie vrij , voor mensen. En Labrador karakter is altijd goed. Lieve beesten.
Wachttijd is behoorlijk lang heb ik begrepen..
Beetje lullig naar onze huidige hond. Maar als er een opvolger komt, ooit. Dan wordt het ook een Labradoedle
-
OnlineLuco
Zijn ook erg mooiSjoerd schreef:Hier waarschijnlijk vanaf november no. 2! Heerlijke hondenSjoerd MP BMW schreef:De kogel is door de spreekwoordelijke kerk!
Enige nadeel ervan vind ik dat het een beetje piepertjes zijn
Als ze met die van ons spelen vinden ze het al snel te ruig gaan.
-
Marc R
Ja ze piepen al als er een pootje afgebeten word... 
-
OnlineLuco
Al veel eerderMarc RS4 schreef:Ja ze piepen al als er een pootje afgebeten word...
Lopen er bij ons op cursus een aantal, stuk of zes, er is er nog maar 1 die met Drakotje mag spelen, nou is Drako ook wel een beetje wild, maar bijten doet die niet, hij loopt ze gewoon omver
- 350 Z
En Draco is een ....
-
allen
Draco is een kruising tussen een Mechelse en een teckel
- Peric
Nee Allen, daar lijkt die van mij op.. 
-
OnlineLuco
Drako is een Cane Corso.350 Z schreef:En Draco is een ....
De bruine is Drako, de grijs/zwarte is Santo
- 350 Z
Ah Cane Corsos's zijn leuk
Onze Igor vind ze altijd geweldig omdat ze wel tegen een stootje kunnen en ook hard kunnen lopen.
Onze Igor vind ze altijd geweldig omdat ze wel tegen een stootje kunnen en ook hard kunnen lopen.
-
OnlineLuco
Yeps Drako is ongeveer 50 kilo en Santo 60, maar Drako loopt Santo gewoon omver
Ja en dat doet die ook bij die ridgebacks en dan gaan ze piepen

Igor is een??
Ja en dat doet die ook bij die ridgebacks en dan gaan ze piepen
Igor is een??
- JP
Mooi een hond, maar doe mij maar een poes........(of 3...)
Die kleine toen die kwam met 8 weken;

Na 1 week helemaal geaccepteerd door de 2 andere poezen....

en dan hebben we nog 2 konijnen, waarbij er 1tje steeds ontsnapt......

Die kleine toen die kwam met 8 weken;
Na 1 week helemaal geaccepteerd door de 2 andere poezen....
en dan hebben we nog 2 konijnen, waarbij er 1tje steeds ontsnapt......
- Arthur
- Auto: Nr.51
Die poesjes zijn leuk...

-
Rebel
Ik ben allergisch voor katten. En zo'n vlooienzak op vier poten is ook niet mijn ding. Als hij buiten leeft en slaapt prima, maar binnen, never. Je ruikt het ook meteen als je ergens binnenkomt.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Je zou je eens kunnen douchen...
Rebel schreef:Ik ben allergisch voor katten. En zo'n vlooienzak op vier poten is ook niet mijn ding. Als hij buiten leeft en slaapt prima, maar binnen, never. Je ruikt me ook meteen als je ergens binnenkomt.
-
allen
Als je een kat ruikt zal het huis wel niet goed schoongehouden zijn. Bijna 10 jaar een kat in huis gehad. Misschien omdat dat beest ook nooit buiten kwam, maar dat beest rook eerder naar Ajax of Andy dan iets anders.
Onderstaand beest wil nog weleens aardig ruiken. Overigens, voornamelijk omdat ze goed als nooit droog thuis komt.

Hoewel ik katten best mooi kan vinden hoef ik er nooit meer eentje. Een airedale zie ik mezelf op termijn nog wel aanschaffen. Lekker eigenwijs en een beetje lomp, maar in een wenk rustig bij kleine kinderen en puppies.
Die labradoodle van Tom is een superbeestje. Loopt bij mij achter op het veld af en toe net zo eentje, maar dan van 8 maanden. Moet altijd lachen als ik die vrolijke kop van dat beest zie.
Onderstaand beest wil nog weleens aardig ruiken. Overigens, voornamelijk omdat ze goed als nooit droog thuis komt.
Hoewel ik katten best mooi kan vinden hoef ik er nooit meer eentje. Een airedale zie ik mezelf op termijn nog wel aanschaffen. Lekker eigenwijs en een beetje lomp, maar in een wenk rustig bij kleine kinderen en puppies.
Die labradoodle van Tom is een superbeestje. Loopt bij mij achter op het veld af en toe net zo eentje, maar dan van 8 maanden. Moet altijd lachen als ik die vrolijke kop van dat beest zie.
- TurboClouseau
Eergisteren kwam de buurman langs om te vertellen dat bij ons op het dak van de zolder steeds wespen heen en weer vlogen...dus ff kijken:

ongevraagd een paar honderd huisdieren erbij zeg maar! Meteen maar een imker ingeschakeld...zoldervloer ligt nu bezaaid met wespen

ongevraagd een paar honderd huisdieren erbij zeg maar! Meteen maar een imker ingeschakeld...zoldervloer ligt nu bezaaid met wespen
- Sjoerd MP BMW
Ha ha, dezelfde naam en dezelfde hond.Sjoerd schreef:Hier waarschijnlijk vanaf november no. 2! Heerlijke hondenSjoerd MP BMW schreef:De kogel is door de spreekwoordelijke kerk!
Onze is nu bijna vier jaar en de kleine is nu bijna zes weken, dus nog twee weken wachten.
Dat zijn Nederlandse RidgebacksLuco schreef: Enige nadeel ervan vind ik dat het een beetje piepertjes zijn
Als ze met die van ons spelen vinden ze het al snel te ruig gaan.
De meeste andere, ook grote, honden ervaren RR juist als ruig en snel.
- 350 Z
Igor is een American Akita die op bijgevoegde foto toevallig met 2 Cane Corso's aan het spelen is.

Hieronder Igor met zijn zusje Indy aan het spelen.

En hieronder met 2 kinderen aan het spelen.

Hieronder Igor met zijn zusje Indy aan het spelen.
En hieronder met 2 kinderen aan het spelen.
- Peric
Wát een schitterende beesten die Akita's!!