Met de semis in de namiddag ging het nog beter. Heerlijk. Heb je ook op video staan. Komt later in de week wel online.
daNpy schreef:Kan ik me nog wel herinneren ja
Wat is er met je camera aan de hand? Die kan de g krachten niet echt goed verwerken of wel?
Das inderdaad Peter, hij heeft de auto strak gemaakt. Het gaat hem goed, wordt een beetje "getolereerd" in het noordensiegerdehaan89 schreef:Jos, klein vraagje. Ik zie 'Chatelain' op de zijkant geplakt staan, das toch niet Peter Chatelain he?! Zo ja hoe gaat het met hem?
Dank u voor de mooie foto´s, zal er ook weer een voorspoiler opzetten(ligt in Zandvoort in de grindbak....)daNpy schreef:
Ahhh kijk das nou tof om te horen, super!! Die goeie ouwe tijd... Hij is een goede vriend van mijn ouders alleen al jaaaaaaaaren geen contact meer gehad. Hele tijd later toen mijn pa het rallyrijden vaarwel had gezegd en ik begreep wat rallyrijden was had Peter een rallysprint in Oss (ong 15 jaar terug ofzo?!) met zijn Sierra op het industrie terrein, samen met Fenny Wesselink (schrijf ik het zo goed?jos_br schreef:Das inderdaad Peter, hij heeft de auto strak gemaakt. Het gaat hem goed, wordt een beetje "getolereerd" in het noordensiegerdehaan89 schreef:Jos, klein vraagje. Ik zie 'Chatelain' op de zijkant geplakt staan, das toch niet Peter Chatelain he?! Zo ja hoe gaat het met hem?. Ik werk behoorlijk samen met hem (Apk´s, schades), zodoende een sticker!
Jos.
daNpy schreef:Heb je de camera wel aangezet?
Clicks schreef:
Was voor mij meer een experiment met panning shots, dus ben nog niet helemaal tevreden.
Je moet ook nog op 'record' drukkenjos_br schreef:daNpy schreef:Heb je de camera wel aangezet?
Tja, heb hem volgens mij wel aangezet. Wat ik er verder fout aan doe is me nu even een raadsel.
Mooi opgelost. Handig al die zelfde VolkswagensWel een mooi avontuur met een afgebroken centrale aandrijfasbout gehad. We hadden ven een baancommisaris te horen gekregen dat er een bout van de auto afgevlogen was....deze met een hoop medewerking van VVT en de accuboormachine van Evert (Thomas) eruit gekregen. Gaatje geboort, een torx erin geslagen wonder boven wonder ging het afgebroken deel eruit! Daarna de bout van de Transporter "geleend" waardoor we toch verder konden rijden.
Jos.