Olympische spelen London 2012
-
Re: Olympische spelen London 2012
Erg gaaf!
-
Mooie dag!
Teun Mulder brons bij Keirin, dus 2 goud en 2 brons
Teun Mulder brons bij Keirin, dus 2 goud en 2 brons

- Robin Hartog
Ik heb Epke helaas moeten missen, staat het toevallig ergens online?
- ErikMartijn
-
Commentator turnen is top en is gewoon minstens de helft van de beleving 
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Prachtig voor Epke.

- Robin Hartog
Thanks.ErikMartijn schreef:http://nos.nl/os2012/video/404026-os-20 ... -epke.html

- Luco
Vond eigenlijk de Bronzen medaille van Teun Mulder mooier.
Mooie strijd
De twijfel
Nee 4e, de teleurstelling
Nee toch 3e, de blijdschap
Daarna de spanning en de tranen
Fantastisch om te zien
Zelf denk ik dat die voor de nieuw zeelander finishte.
Mooie strijd
De twijfel
Nee 4e, de teleurstelling
Nee toch 3e, de blijdschap
Daarna de spanning en de tranen
Fantastisch om te zien
Zelf denk ik dat die voor de nieuw zeelander finishte.
-
Vond De Mart afgelopen avond bijzonder bescheiden.
- Peric
Hij zal ongetwijfeld wat meegekregen hebben van de commotie.
Zou 'ie er dan toch gevoelig voor zijn?
Zou 'ie er dan toch gevoelig voor zijn?
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Dat roep ik ook al een aantal dagen. Verstand van zaken en dol enthousiast.Ruben schreef:Commentator turnen is top en is gewoon minstens de helft van de beleving
Moet zeggen, en dat is niet alleen vanwege de mooie vrouwelijke deelnemers, dat ik het turnen erg gaaf vind om te kijken.
-
- Auto: M3P, 130i
Het zijn eerder meisjes dan vrouwen... >20 jaar is oud in die sport....Richardt. schreef:Dat roep ik ook al een aantal dagen. Verstand van zaken en dol enthousiast.Ruben schreef:Commentator turnen is top en is gewoon minstens de helft van de beleving
Moet zeggen, en dat is niet alleen vanwege de mooie vrouwelijke deelnemers, dat ik het turnen erg gaaf vind om te kijken.
- Fernando
Dit is dus de oefening van Epke Zonderland vanuit het publiek gefilmd waarbij het dus ontzettend gaaf is om te zien hoe sommige andere turners/coaches en publiek meeleven.
(Wel HD afspelen)

- Robertdj
Zo, nu zijn de Britten weer even stil 

- Luco
- Fernando
Jammer dat nummer 10 uitbleef....

-
Nu gaat er wel meer aan me voorbij in het leven
, maar waarom volgende week de huldiging in Den Bosch?
Ok, dat dan de burgemeester daarbij aanwezig zal zijn prima, maar wtf heeft de directeur van de NS daar te zoeken?

Ok, dat dan de burgemeester daarbij aanwezig zal zijn prima, maar wtf heeft de directeur van de NS daar te zoeken?
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
-
Dat zat er wel in ja.
- Hielke
Hebben ze goud? Nee.
Hebben ze zilver? Nee.
Brons misschien? Ook niet.
Net als de rest van die volleybalmeuk mooi wegblijven.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Heb dat gesprek Smeets - Vlier nu een keer of 4 bekeken, het is scherp, het is uitlokkend, het is betrokken en leidt uiteindelijk tot emoties. Het was volstrekt een fatsoenlijk en degelijk interview, maar door velen op waarde verkeerd beoordeeld om dat ze bevooroordeeld over Smeets zijn, de man hanteert zijn interview tactiek al decennia.
Gisteren zag ik het zelfde bij een terugblik op v Grunsven, waarbij picture in picture alle hoogtepunten van haar met Salinero en Bonfire getoond werden en een vervolgens een niet drooghoudende v Grunsven...........( ze is en passant ook nog door TENA Lady gebeld waarschijnlijk)
Geen mens viel er over...........
De commotie is werkelijk zwaar overdreven en nergens op gebaseerd, je hoeft het als (top)sporter niet altijd eens te zijn met de interviewer (wie dat ook moge zijn), maar er is ook nog zoiets als assertiviteit, van een (top)sporter (hoge bomen vangen nu 1 keer veel wind) verwacht ik iemand die ook een duidelijk weerwoord heeft in situaties waar dat gewenst is, emotie mag, kan en moet, maar ook daar professioneel mee om kunnen gaan hoort bij deze tak van sport.
Als kijker hoef je ook geen Smeets liefhebber te zijn, maar doorvoor hebben we een AB of uitknop uitgevonden.............
Gisteren zag ik het zelfde bij een terugblik op v Grunsven, waarbij picture in picture alle hoogtepunten van haar met Salinero en Bonfire getoond werden en een vervolgens een niet drooghoudende v Grunsven...........( ze is en passant ook nog door TENA Lady gebeld waarschijnlijk)
Geen mens viel er over...........
De commotie is werkelijk zwaar overdreven en nergens op gebaseerd, je hoeft het als (top)sporter niet altijd eens te zijn met de interviewer (wie dat ook moge zijn), maar er is ook nog zoiets als assertiviteit, van een (top)sporter (hoge bomen vangen nu 1 keer veel wind) verwacht ik iemand die ook een duidelijk weerwoord heeft in situaties waar dat gewenst is, emotie mag, kan en moet, maar ook daar professioneel mee om kunnen gaan hoort bij deze tak van sport.
Als kijker hoef je ook geen Smeets liefhebber te zijn, maar doorvoor hebben we een AB of uitknop uitgevonden.............
- Luco
Nee joh Romo
Het is toch veel leuker als je zelf nooit iets gepresteerd hebt op sportgebied vanachter je toetsenbord lekker andere mensen die het iig wel proberen af te zeiken.
Rukkende toetsenbordridders op stille zolderkamertjes zijn het die het niet kunnen hebben dat anderen wel hun dromen of wensen najagen.
Oo al halen ze geen medaille, ze doen het tenminste.
Dus respect voor alle sporters die de spelen gehaald hebben.
Het is toch veel leuker als je zelf nooit iets gepresteerd hebt op sportgebied vanachter je toetsenbord lekker andere mensen die het iig wel proberen af te zeiken.
Rukkende toetsenbordridders op stille zolderkamertjes zijn het die het niet kunnen hebben dat anderen wel hun dromen of wensen najagen.
Oo al halen ze geen medaille, ze doen het tenminste.
Dus respect voor alle sporters die de spelen gehaald hebben.
- stefan740
Het probleem ligt inderdaad ergens anders. Niet slecht bedoeld maar de meeste sporters hebben gewoon niks te vertellen en wat ze te vertellen hebben is voor elke sporter weer hetzelfde als degene de dag ervoor. Probeer daar maar eens televisie van te maken....
- Fernando
romo schreef:Heb dat gesprek Smeets - Vlier nu een keer of 4 bekeken, het is scherp, het is uitlokkend, het is betrokken en leidt uiteindelijk tot emoties. Het was volstrekt een fatsoenlijk en degelijk interview, maar door velen op waarde verkeerd beoordeeld om dat ze bevooroordeeld over Smeets zijn, de man hanteert zijn interview tactiek al decennia.
Geen mens viel er over........... Nogal een verschil tussen een succesvolle dressuurrijdster die zeven keer deelnam aan de Olympische Spelen (1988, 1992 , 1996 , 2000, 2004 , 2008, 2012) waarbij al haar hoogtepunten voorbij kwamen en een volleybalster die constant ingepeperd krijgt dat ze drie keer de Olympische Spelen is misgelopen terwijl ze één van de topspeelsters in de volleybalwereld is. Dat jij het trouwens een "volstrekt fatsoenlijk en degelijk interview" vindt betekent nog niet dat dat zo is, het blijft jou persoonlijke interpretatie en niet een vaststaand feit. Valt me verder op dat hij sinds dat interview en bijbehorende kritiek een stuk relaxter overkomt, in ieder geval prettiger om te kijken. Tot zover mijn 2 centen.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Luco, over wie spreek je nu?
Het is me niet geheel duidelijk.
Het klinkt nogalpersoonlijk naar mij toe, what is your point? Over respect gesproken........
Ik misgun niemand iets
Ik heb alle respect voor sporters en niet sporters, zelfs voor jou
Het adagium dat meedoen belangerijker is dan winnen vind ik prima overigens.
Punt is dat topsporters net als politici goed moeten kunnen omgaan met persmuskieten IMO Das niet altijd makkelijk, maar het hoort er simpelweg bij.
Het is me niet geheel duidelijk.
Het klinkt nogalpersoonlijk naar mij toe, what is your point? Over respect gesproken........
Ik misgun niemand iets
Ik heb alle respect voor sporters en niet sporters, zelfs voor jou
Het adagium dat meedoen belangerijker is dan winnen vind ik prima overigens.
Punt is dat topsporters net als politici goed moeten kunnen omgaan met persmuskieten IMO Das niet altijd makkelijk, maar het hoort er simpelweg bij.