Vraag het me allemaal af. Die met dat blauwe interieur was gewoon een super scherpe prijs. Maar misschien had de eigenaar deze als 2e of 3e auto ik bedoel 37000 km is niks in 8 jaar. Dan denk ik dat deze meneer misschien een beetje centjes heeft nou dan gaat ie naar een bmw dealer en koopt ie misschien weer een nieuwe. Als hij dan rond de 19000 euro terug krijgt maak je je toch niet druk als je een beetje centjes hebt. De dealer zet hem scherp te koop en pakt dan zo n 6000 euro binnen 2 dagen.Roderik_ schreef:Heel apart... Ik zie ineens allemaal 2004/2005 exemplaren met ruim onder de 100K op de klok aangeboden worden voor om en nabij de €20.000,-
Is nou de markt zo ernstig aan het instorten? Zijn nette E46 M3's nou zo belachelijk weinig waard?
In een jaar tijd lijken de gemiddelde prijzen met 6 a 7000 euro gezakt.
Verder wordt de markt ook wel een beetje naar beneden gepraat want ik zie toch nog zat M3 e46 voor boven de 20000 euro te koop staan met een kilometerstand van rond de ton. Maar als er een paar scherp verkocht worden dan is de markt aan het instorten.
Je kan ook denken hoeveel mensen hebben er 20000 euro + in hun zak en willen een M3 kopen Diegene die dat dan wel hebben die kopen dan liever wel bij een dealer denk ik als de mogelijkheid zich voor doet.