Lol @ comments
Helaas, nog geen foto's (drukdrukdruk)
Ja, het is een blauwe, en koffie in de garage heb ik nog niet (ja, ik pruts zelf eerst wat aan voordat ik naar de (universele) garage ga, om voor de hand liggende redenen
Ik rijd niet zo veel op het moment, vandaar dat ik de 3,5l voor mezelf kon rechtvaardigen. Hij lust een flinke slok meer als de BMW!
De stoelen zitten inderdaad vorstelijk, en, minstens zo belangrijk: stoel- en spiegelgeheugen! Wij rijden er allebei in, en ik werd op een gegeven moment gek van het instellen van de stoel.
De wagen heeft ook keyless entry, en de stoelen gaan in de juiste stand zodra de wagen van het slot af gaat. Lekker simpel. Helaas heeft de wagen geen keyless start! Zit je dus steeds met zo'n stom renault kaartje in je zak, die je niet aan je sleutelbos kunt hangen anders past hij niet in de sleuf waar je moet starten (wel weer met een startknop. dat wel) Mijn lief heeft er al 1 in de gracht gelazerd (floep, shit, plons, daaaaag 170 EUro...)... echt een onhandig systeem zo.
Je merkt echt dat BMW op een ander kwaliteitsniveau (beter) presteert dan Renault. Desalniettemin een leuke poging om een ueberklasse wagen te maken van Renault, met tekortkomingen die ik vooralsnog graag voor lief neem.
Het interieur is formidabel en ik vind 'm ook zowel van binnen als van buiten mooi. Interieur kan wat mij betreft in het fap draadje van Macboy :banging:
to be continued ...