iPhone
-
Re: Iphone 4 (s)
Als iemand zijn goed verzorgde 4S verkoopt in oktober, voel ik me aanbevolen 

- InjectTheVenom
Niks geen mooie timing dat de iPhone 5 in oktober uit komt want ik moet deze maand al kiezen, driedubbel klote dus
Ben vanochtend door KPN gebeld dat ik er weer eentje mag hebben en de keuze valt me dus niet mee omdat het zo verregaand gelijk is aan elkaar, de toestellen die ik op het oog heb zijn:
iPhone 4S
Samsung Galaxy S3
Nokia Lumia 900
Had ook even de E7 in gedachten omdat het een leuk toestel is maar daar kan ik niet mee wat ik wil of iemand moet alsnog goede argumenten hebben, zo ja dan lees ik die graag? Schiet me maar lek op de bovengenoemde 3, dit is wat ik ermee wil:
- email lezen en versturen desnoods met attachments
- A2DP MOET er op zitten omdat ik muziek naar mijn headunit wil streamen via bluetooth
- muziek die ik opsla moet in goede kwaliteit afgespeeld worden
- qwerty toetsenbord graag die abc troep is gewoon bloedje irritant
- camera hoeft niet goed te zijn maar mag wel

Ben vanochtend door KPN gebeld dat ik er weer eentje mag hebben en de keuze valt me dus niet mee omdat het zo verregaand gelijk is aan elkaar, de toestellen die ik op het oog heb zijn:
iPhone 4S
Samsung Galaxy S3
Nokia Lumia 900
Had ook even de E7 in gedachten omdat het een leuk toestel is maar daar kan ik niet mee wat ik wil of iemand moet alsnog goede argumenten hebben, zo ja dan lees ik die graag? Schiet me maar lek op de bovengenoemde 3, dit is wat ik ermee wil:
- email lezen en versturen desnoods met attachments
- A2DP MOET er op zitten omdat ik muziek naar mijn headunit wil streamen via bluetooth
- muziek die ik opsla moet in goede kwaliteit afgespeeld worden
- qwerty toetsenbord graag die abc troep is gewoon bloedje irritant
- camera hoeft niet goed te zijn maar mag wel
-
Je kunt je huidige abo toch gewoon door laten lopen? Gaat om twee/drie maanden.
- InjectTheVenom
Dus als ik vraag of ik ook in oktober kan kiezen is dat mogelijk? Gaat om een KPN abo trouwens.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Moet je ff bij die lui vragen 

-
Het loopt gewoon door, het is niet dat ze de stekker nu eruit trekken. Zolang jij de facturen betaald vinden zij het ook prima (al willen ze jou liever aan hun binden zodat je weer gegarandeerd voor een x periode klant bij ze bent). Je zit er alleen niet meer aan vast.. dus kun je nu elk moment overstappen of verlengen (los van opzegtermijn van een maand oid).InjectTheVenom schreef:Dus als ik vraag of ik ook in oktober kan kiezen is dat mogelijk? Gaat om een KPN abo trouwens.
Het is financieel alleen iets minder handig... kosten van je abonnement bevatten ook je toestel (daarom is sim only goedkoper). Nu betaal je dus een wat hoger bedrag terwijl het toestel (in die 1 of 2 jaar) al is afbetaald. Maar voor twee maanden boeit dat niet zou ik zeggen, praat je misschien over twee tientjes die je eigenlijk teveel hebt betaald.
- 2000USA
Precies, enige punt in deze lijkt me alleen te zijn dat KPN dan wel direct de IP5 moet gaan voeren. (en niet alleen weer enkele providers zoals eerder T-mobile/Vodafone).
-
Sim-only en toestel los kopen is oplossing wat mij betreft. Het is wel 1 keer slikken maar goed.
- Martijn_bmw
+1 heb ik ook voor gekozen! uiteindelijk goedkoper en je bent flexibeler.Shakes schreef:Sim-only en toestel los kopen is oplossing wat mij betreft. Het is wel 1 keer slikken maar goed.
- Robin Hartog
Hier komt wel een goed verzorgde 4 vrij in oktober?KoenM schreef:Als iemand zijn goed verzorgde 4S verkoopt in oktober, voel ik me aanbevolen

- Riceaux
Hier waarschijnlijk een goed verzorgde 4S. 

- dvh
Ik neem gewoon hetzelfde abbo wat ik nu heb. Ik bel niet zoveel ( geen vrienden ) en internet voornamelijk. Dus zo'n bel + internetabbo is wel handig.....
- Martijn_bmw
Die bestaan ook simonly zie bijvoorbeeld ben.nl
- Bert ///M3
Alleen zijn die abbo's meestal al veranderd tegen de tijd dat je een andere telefoon neemt
Ik heb nu een X6 met Vodafone abbo. Kan zo gratis een Iphone krijgen maar zit een beetje in dubio omdat ik nog een ongelimiteerd data abbo heb. Verleng ik hem krijg ik een 200 MB limiet oid. Dus ik moet even kijken hoeveel ik werkelijk verbruik per maand, maar de hele dag door whatapp plaatjes versturen en VoIP calls gaat best wel hard. Alleen als je thuis op wifi zit valt het wel weer mee natuurlijk.

- InjectTheVenom
Is de iPhone 5 de moeite van het wachten waard omdat hij met kop en schouders boven de andere genoemden uit steekt of zit bijvoorbeeld de Lumia 900 dicht in de buurt? Alles bij elkaar ga ik het eerste jaar in de €50 betalen per maand en daarna in de €70, is het dan alsnog raadzaam om voor sim only te gaan of heeft een abbo toch zo z'n voordelen?
Dat abbo's veranderen is een feit want de vorige keer zat het toestel er nog gewoon bij maar dit keer zou ik hem moeten leasen tegen net over de €20 per maand
Dat abbo's veranderen is een feit want de vorige keer zat het toestel er nog gewoon bij maar dit keer zou ik hem moeten leasen tegen net over de €20 per maand

- Martijn_bmw
Bij ben zit je op 16eur voor 250min/sms en 500mb
Zonder vast contact gewoon maandelijks opzegbaar of 24mnd dan is het nog goedkoper
Verschil is dus zo'n 45eur * 24mnd = 1100eur kortom koop zelf een telefoon zit je ook niet aan een leasecontract en ben je goedkoper uit en flexibel!
Ik doe het iig wel zo
Zonder vast contact gewoon maandelijks opzegbaar of 24mnd dan is het nog goedkoper

Verschil is dus zo'n 45eur * 24mnd = 1100eur kortom koop zelf een telefoon zit je ook niet aan een leasecontract en ben je goedkoper uit en flexibel!
Ik doe het iig wel zo
-
Leasen, gtfoh. Naaien kunnen ze het beter noemen.
Ik betaal nog geen 2 tientjes per maand bij KPN. Unlimited data, Belminuten weet ik niet eens want daar hebben we what's app voor tegenvoordig of facetime. Ooh en altijd bereik en dat was bij Vodafone en vooral T mobile wel anders.
Ik betaal nog geen 2 tientjes per maand bij KPN. Unlimited data, Belminuten weet ik niet eens want daar hebben we what's app voor tegenvoordig of facetime. Ooh en altijd bereik en dat was bij Vodafone en vooral T mobile wel anders.
- Joopieboy
Ik zit zelf ook heel erg te dubben wat ik nu wil.
Ik heb nu Sim Only met 210 belminuten/sms en 1gb internet ook via KPN, kan het abbo wat terugzetten om nog goedkoper uit te zijn, is nog een Flexibel abbo. Maar of ik haal me een losse telefoon of ik ga nu voor een zogeheten lease met abbo, wat is wijsheid? Minder mb's (250mb normaal maar 500mb voor het eerste jaar), en toch aardig wat duurder.
Ik heb nu Sim Only met 210 belminuten/sms en 1gb internet ook via KPN, kan het abbo wat terugzetten om nog goedkoper uit te zijn, is nog een Flexibel abbo. Maar of ik haal me een losse telefoon of ik ga nu voor een zogeheten lease met abbo, wat is wijsheid? Minder mb's (250mb normaal maar 500mb voor het eerste jaar), en toch aardig wat duurder.
Laatst gewijzigd door Joopieboy op 04 aug 2012, 00:01, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Je kunt heel aardig meten wat je nu gebruikt qua MB's. Eventueel kijken wat je de afgelopen maanden qua data hebt verbruikt en een keus maken.
- Joopieboy
Ik zit zo tussen de 3 en 500mb op dit moment, en qua belminuten heb ik meestal ook ruimte zat.
Alleen de huidige constructie met de nieuwe abbo's die trekt me niet zo om eerlijk te zijn. Daarom ook dat ik twijfel wat wijsheid is, toch mijn Sim Only behouden en zelf een toestel kopen, of omzetten?
Alleen de huidige constructie met de nieuwe abbo's die trekt me niet zo om eerlijk te zijn. Daarom ook dat ik twijfel wat wijsheid is, toch mijn Sim Only behouden en zelf een toestel kopen, of omzetten?
- InjectTheVenom
K*t met een rietje is dat, ben ik vrijdag opgebeld dat ik een nieuwe telefoon mag uitkiezen raak ik de dag erna mijn tijdelijke telefoon kwijt
En tot overmaat van ramp maakt KPN het nog leuker door in tegenstelling tot vrijdag nu ineens te zeggen dat ik EIND deze maand pas mag kiezen :piraatje:
De Galaxy S3 is trouwens af gevallen, ik voel niet dat ik het ding in mijn handen heb zo licht is hij.
Blijft over van Nokia, de E7, Lumia 800 en 900.

En tot overmaat van ramp maakt KPN het nog leuker door in tegenstelling tot vrijdag nu ineens te zeggen dat ik EIND deze maand pas mag kiezen :piraatje:
De Galaxy S3 is trouwens af gevallen, ik voel niet dat ik het ding in mijn handen heb zo licht is hij.
Blijft over van Nokia, de E7, Lumia 800 en 900.
- dvh
dvh schreef:Is er eigenlijk nog iets nieuws of bijzonders aan de nieuwe Iphone5 op te merken?
Of alleen, betere camera, videokwaliteit en snelhied ?
*kuch*
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Volgens mij is het afwachten tot het ding in september/oktober gepresenteerd wordt. Ik heb nog specs voorbij zien komen in elk geval
- Robin Hartog
Is idd nog een beetje koffiedik kijken.. Hij zal wel wat dunner, sneller en scherper worden. Wellicht hebben ze nog wat leuks in petto. 

- dvh
Ok.
Stom eigenlijk. Want no mather what. Ik koop hem toch
Hebben ze goed voor elkaar bij Apple dat een kritische koper als ikzelf ( want ik ben een moeilijke koper ) gewoon blindelings een nieuwe Iphone aan zou schaffen zonder ook maar een blik naar de concurrentie te geven.
Stom eigenlijk. Want no mather what. Ik koop hem toch

Hebben ze goed voor elkaar bij Apple dat een kritische koper als ikzelf ( want ik ben een moeilijke koper ) gewoon blindelings een nieuwe Iphone aan zou schaffen zonder ook maar een blik naar de concurrentie te geven.