voor mij is een schuifdak juist een "no-go"

zou er graag een hebben maar door de verlaging van de binnenhemel kan ik met schuifdak niet fatsoenlijk in een E46 zitten dus daarom juist de keuze zonder....
Ik mis niks wat op een M3 zou moeten zitten. Standaard waren ze al vrij rijk uitgerust imho.Roderik_ schreef:Knappe auto met nog knappere prijs, maar wel zo kaal als een luis.
Dat zou idd een knappe combinatie zijn! Ik ben het echter ook wel met Oof eens....bm-dub schreef:ding is wel goed onderhouden, dat is ook wat waard imo. als je er echt iets aparts van wilt maken doe je er een Zimt interieur in....dan zal verkopen ook wat makkelijker gaan denk ik.
Idd, ik heb de 2011 kaarten op een MK4 met birdview. Gaat gewoon goed en ik verkies het zelfs boven stomstom... Systeem werkt feilloos.Knot schreef:Kaarten zijn er gewoon van 2012 hoor en een MK4 is nog prima te doen met de birdview update (3.2), geen hippe traffic info en automatische alternatieve routes maar op de ouderwetse manier via rds/tmc maar ik vond het in de E39 prima werken.
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 20 gasten