hallo
mijn naam is leonard
Ik ben een 34 jarige ondernemer uit Zuid Holland en ben al van jongs af aan gek op en met auto's
Ik volg al een tijdje dit forum en vind het leuk dat hier veel BMW liefhebbers zitten.Daarom heb ik me aangemeld hier.
de auto's die ik heb zijn :
BMW 535d met snel chippie zakelijk
BMW M3 E30 voor de fun
BMW Z3 2.8 voor de zomer
Opel Zafira OPC voor de vrouw
even voorstellen
-
-
hoi Michel
met de ravaglia gaat het prima.ik heb 2 weken geleden de 17 inch wielen gemonteerd met een velghart in de kleur van de auto,dat staat super!!
ook ben ik bezig om de motor te tunen zoals je mischien al wel gelezen hebt ik ben bij berend geweest en bij Kronenburg en weet nog niet wat het wordt. eigenkijk zijn er 2 keuze's waar bij berend de motor tuned zoals bij jou ,of ik ga naar Kronenburg en dan komt er een donor sportevoblok met DTM specificaties dus met oliekoelers voor de zuigers.
vorige week ook nog gebeld met intrax maar dat weet ik nog niet zeker .
met de ravaglia gaat het prima.ik heb 2 weken geleden de 17 inch wielen gemonteerd met een velghart in de kleur van de auto,dat staat super!!
ook ben ik bezig om de motor te tunen zoals je mischien al wel gelezen hebt ik ben bij berend geweest en bij Kronenburg en weet nog niet wat het wordt. eigenkijk zijn er 2 keuze's waar bij berend de motor tuned zoals bij jou ,of ik ga naar Kronenburg en dan komt er een donor sportevoblok met DTM specificaties dus met oliekoelers voor de zuigers.
vorige week ook nog gebeld met intrax maar dat weet ik nog niet zeker .
- Dennis Cavallino