...wat een drama, elke dag opnieuw weer moeten kiezen

Mark.
markk schreef:Weliswaar inclusief auto's van vrouw, dochter en schoonzoon maar toch...
...wat een drama, elke dag opnieuw weer moeten kiezen
Mark.
Martijn_bmw schreef:Mooie foto!
Ik denk eerder stress voor de buren omdat die niet meet kunnen parkeren in de straat
Zou zeggen wat houdt je tegen om ook een soortgelijke foto te maken....Fabian schreef:Erg he Mark?
Ik zit nu ook op 6 auto's....kan nog net onthouden welke wanneer voor de apk moet![]()
Maar er gaat er zeker 1 weg, wellidht 2. Wordt het weer wat overzichtelijker, en de buren zijn er blij mee
Verder dan 6 kom ik ook niet.Rebel schreef:Komop Rene, haal je skateboard, rolschaatsen, scooter, fiets, rollator naar buiten en zet ze op een rij.... tesamen met je BMW en je grasmaaier moet je dit kunnen overtreffen.....7 stuks is nu de lat.....wie-o-wie?
Geweldige keuzes, dat vraagt om foto's...Joël D. schreef:Verder dan 6 kom ik ook niet.Rebel schreef:Komop Rene, haal je skateboard, rolschaatsen, scooter, fiets, rollator naar buiten en zet ze op een rij.... tesamen met je BMW en je grasmaaier moet je dit kunnen overtreffen.....7 stuks is nu de lat.....wie-o-wie?
Alfa Romeo 155, Saab 9-3 Cabrio, Honda Accord Tourer, MB E55 AMG, MB 300 SL en Ferrari 456M Gt.
volgens de "lat" van Rebel kom ik niet verder dan 3...Joël D. schreef:Verder dan 6 kom ik ook niet.Rebel schreef:Komop Rene, haal je skateboard, rolschaatsen, scooter, fiets, rollator naar buiten en zet ze op een rij.... tesamen met je BMW en je grasmaaier moet je dit kunnen overtreffen.....7 stuks is nu de lat.....wie-o-wie?
Alfa Romeo 155, Saab 9-3 Cabrio, Honda Accord Tourer, MB E55 AMG, MB 300 SL en Ferrari 456M Gt.
Ze alle 6 op een rij te krijgen. Kost me een halve avond om ze overal vandaan te verzamelen, echt geen zin in.Oof schreef:Zou zeggen wat houdt je tegen om ook een soortgelijke foto te maken....Fabian schreef:Erg he Mark?
Ik zit nu ook op 6 auto's....kan nog net onthouden welke wanneer voor de apk moet![]()
Maar er gaat er zeker 1 weg, wellidht 2. Wordt het weer wat overzichtelijker, en de buren zijn er blij mee
MartijnGizmo schreef:Wat zien die struiken er trouwens uit zeg, ik zou ff een offerte opvragen bij een hovenier!
Jij spoort echt nietFabian schreef:Ze alle 6 op een rij te krijgen. Kost me een halve avond om ze overal vandaan te verzamelen, echt geen zin in.Oof schreef:Zou zeggen wat houdt je tegen om ook een soortgelijke foto te maken....Fabian schreef:Erg he Mark?
Maar er gaat er zeker 1 weg, wellidht 2. Wordt het weer wat overzichtelijker, en de buren zijn er blij mee![]()
Ik doe het nu met: z3 coupe 2.8, e36 m3 sedan 3.2, z4 2.0, 116i, e46 328i sedan, e36 318is sedan.
E46 gaat sowieso weg, 318is denk ik ook. Die is eigenlijk meer voor wat onderdelen gekocht, maar is nog verrassend goed en leuk als driftbakkie.
Mark zn wagenpark is gewoon uber