deze site is me aangeraden door een mede autoliefhebber!
Hopelijk kan ik een leuke bijdrage leveren op t forum en kan ik nog eens wat opsteken aan kennis.
Mijn naam is Leon en ik ben 34 jaar jong.
Auto's zijn mijn passie!
In de loop der jaren steeds stapjes gemaakt in de auto's en momenteel trotse eigenaar van een paar snelle jongens. Ik maak overal een projectje van

Garage:
AUDI TT RS
- mods stage 1 software JD engineering 380 PK 560 nm
SUBARU IMPREZA GTT
- modsMotorombouw naar 2.35 full closed deck met de volgende specificaties: 500+ PK 700 + NM
- Full closed deck blok met oliesproeiers op de zuigerbodem
- Arrow “low pressure oil feed” 79 mm krukas, uit gesmeed volmateriaal vervaardigd!
- Pauter drijfstangen, sterker zijn ze er niet
- Lateral Performance/Wiseco 2.35 zuigers (speciaal design speciaal voor Lateral Performance vervaardigd door Wiseco)
- ACL race lagers voor hoofd en drijfstangen
- Alle keerringen, pakkingen en klepsteelafdichtingen nieuw, koppakkingen Cosworth
- Ferrea Competition Plus kleppen
- STi 2007 oliepomp
- Brian Crower versterkte klepveren met titanium retainers
- Kelford 264 graden “high lift” nokkenassen
- Cosworth Ultra High Performance head studs
- In- en uitlaatkanalen van de cilinderkoppen licht bewerkt
- Blok geboord en gehoond op de exacte specificaties en aansluitend gevlakt
- Lagerspeling gecontroleerd en optimaal “ingesteld”
- Koppen gevlakt, gereinigd, kleppen ingeslepen
- 16 stuks klepstoters van STi 2007, lichter en beter dan origineel GTT
- De- en montage van het motorblok uit en in de auto
- Demontage van het “oude” motorblok
- Assemblage van het nieuwe motorblok
- Compleet nieuwe distributie origineel Subaru (alle looprollen, spanner en riem)
- Cosworth oil-baffle plate (voorkomt het “luchthappen” bij snel bochtenwerk op circuit)
- Verbrandingskamers van de cilinderkoppen aanpassen (CNC) aan de grotere boring van de 2.35 motor
Al het bovenstaande kan ik je aanbieden voor . Ik heb gebruik gemaakt van nokkenassen en drijfstangen die ik in voorraad heb, deze heb ik met een totale korting van EUR 400,-- opgenomen in de calculatie en nog de totaalprijs duidelijk naar beneden afgerond.
Met de bovenstaande aanpassingen komt er nog niet echt vermogen uit… Wat je verder nog nodig hebt om een “beest” te maken van je auto is het onderstaande:
- Perrin rotated kit met Garrett GTX3076R turbo (0,82 turbinehuis),(complete kit met uppipe, downpipe, external wastegate, turbo, alle olie en koelvloeistof leidingen
- Injectoren 1200 of 1600 cc,
- Aeromotive benzinepomp 340 liter per uur,
- Lateral performance radiator/intercooler combo (die ik je liet zien),
- Buizen en siliconen slangen voor deze intercooler, moet custom gemaakt worden op maat,
- Invidia Uitlaatsysteem 3” catback (de downpipe zit al bij de Perrin turbokit), BTW (afhankelijk van de gewenste uitvoering, de iets minder luide uitvoering is wat duurder)
- Parallel fuel rail ombouw,
- Syvecs ECU S6PNP voor MY99/00, IAT sensor en 3 bar MAP sensor (zitten niet standaard bij de ECU bijgeleverd), installatie en mapping op 1 brandstofsoort:
- Calibration Switch, 8-standen schakelaar voor het schakelen tussen verschillende “stappen”. Dit kan zijn, bijvoorbeeld verschillende vermogensstappen, of bij gebruik van E-85 voor kleine correcties in het mengsel:
- Mapping op extra brandstofsoort:
- Grote luchtfilter met 4” aansluiting en slangen ten behoeve van aansluiting op de Garrett turbo,
- ACT koppelingskit organisch, (max. 695 Nm opgegeven)
- SRS unequal length uitlaatspruitstuk past perfect in combinatie met de Perrin turbokit,
Verder nog aan te bevelen (alle prijzen zijn inclusief de montage):
- Cosworth carterpan met grotere inhoud (2 liter meer),
- Grote oliekoeler kit, (met luchtgekoelde koeler)
- Phormula knock analyzer pingel detectie,
- Innovate MTX-L wideband lambdasonde, “houder”)
- Hardere motor en versnellingsbakrubbers Cusco,
daar is wat meer aan gedaan

MV AGUSTA BRUTALE 910 S
- custom leren seat... verder nog helemaal niks aan gedaan. 136 pk
PEUGEOT 307 CC
- lekker cabriotje wel 180 pk ( zeggen ze)
Tot nu toe erg tevreden over de auto;s.
Op termijn heb ik de droom een GTR35 naar de 1000 pk te krijgen.
Maar eerst nog even sparen.