(klikbaar)
(Ja, benzineklepje zit los, deze week even langs de garage om die veer(?) strakker te laten zetten

Dat raamspoilertje doet veel inderdaad, bij de aanschaf twijfelde ik tussen twee modellen, op de spoiler na precies hetzelfde, maar dan zien de advertentiefoto's mét spoiler er meteen heel anders uit.markk schreef:mooi hoor, nu realiseer ik me dat er twee dingen missen op mn 130i:
- een sper
- de achterraam spoiler
Damn, dat gaat weer geld kosten. Duurt misschien ff maar ik ken mezelf, gaat er wel een keer komen ...
Mark.
Door de regen van de dagen daarvoor (en alle vrachtwagens die er normaal rijden) was het best een harde laag zand inderdaad.Knot schreef:Hij klinkt heerlijk zeg... en gaat nog best hard op die ondergrond!
Ziet markk al aan de telefoon hangen...JoostSchouten schreef:Er is toen door die verkoper wel naar geïnformeerd wat het zou kosten, prijs ben ik zo even vergeten, maar volgens mij hadden ze bij Ekris Nijkerk zo'n spoiler gewoon kant en klaar gespoten liggen.
JoostSchouten schreef:(Ja, benzineklepje zit los, deze week even langs de garage om die veer(?) strakker te laten zetten)
'vind ik leuk'Erik dB schreef:Mooie auto Joost! Best inspirerend ook, want volgens mij heb ik zojuist een heel erg vergelijkbare gekocht
Hoeveel korting zouden we krijgen bij 3 sperretjes? Spoiler zit er bij "mij" (heb hem nog niet) ook niet op, idem voor cruisecontrol en de OEM bluetooth module. Voor de rest lijkt het een kopie van die van jou!
Ik ben er woensdag. Zal eens een balletje opgooienJoostSchouten schreef:Goed nieuws Erik, gefeliciteerd!
Heb je hem in Putten gekocht?
En inderdaad, sper-inkoopactie organiseren via Vlasblom.![]()
Benzineklepje is inmiddels gefixt inderdaad.
Gebruikers op dit forum: Enrico, sitechris, Ti-Tourist (Erik), Wout309t en 11 gasten