Inderdaad René. Je moet nu wel met een héél sterk argument komenArjandeV schreef:niet.. via waldwei is sneller (A)

Inderdaad René. Je moet nu wel met een héél sterk argument komenArjandeV schreef:niet.. via waldwei is sneller (A)
Jij werkt aan de ideale gewichtsverdelingAndre schreef:Zat ie weer bij de Mac te vreten.
Had het door ja.ArjandeV schreef:niet.. via waldwei is sneller (A)
Ow sorry dat we eerst op a7 industrie terrein zijn wezen tanken, daarna nog 4 rondjes om de rotonde gedaan en toen pas naar de mac gingen. Toen we daar kwamen waren jullie net aan de beurt in de mcdrive..René130i schreef:Had het door ja.ArjandeV schreef:niet.. via waldwei is sneller (A)
Waren er problemen mee?René130i schreef:De driftslet heeft weer een origineel diff, de Quaiffe ligt bij Bas Roos, maar daar hoor ik niks meer van![]()
Zag dat Vlasblom het aanbood voor 1750 incl. montage, voldoende ervaring denk ik.René130i schreef:Ja de werking is super, heel erg "vergevingsgezind".
Zorg er wel voor dat je het door een expert laat inbouwen, iemand die vaker met het merk werkt. Ik heb het gevoel dat het bij mij de eerste installatie verkeerd is gegaan. Vandaar de problemen.
René130i schreef:Djees ik ben zo lang niet op een forum geweest dat ik nog niet van de zoek functie wist...
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], erwin20vt, jessedehaan, L5S1 en 13 gasten